Ca 5200kr, husker ikke eksakt beløpKan jeg spørre hvor mye testen koster på aleris? Er det i oslo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 5200kr, husker ikke eksakt beløpKan jeg spørre hvor mye testen koster på aleris? Er det i oslo?
Vet Hausken har samme test, har ikke snakket med dem siden jeg har gjort en del hos aleris allerede. Men har lest at Hausken kun tar i mot de som allerede er i gang med ivf hos dem, men usikker på om dette stemmer.Kan man bare ta den testen på Volvat? Ser at de tilbyr endiometrisetest? Noe sted hvor man får raskere svar? Jeg vet ikke om jeg gidder å sette inn enda et fryst egg(koster 15000) om der er en infeksjon som gjør at det ikke fester seg!
Hausken tilbyr den også. De har sagt til meg at hvis tilsynelatende fine embryo ikke fester seg i det hele tatt innen 3 innsett, foreslår de en endometriumstest Koster 5.500,- inkl biopsi.Kan man bare ta den testen på Volvat? Ser at de tilbyr endiometrisetest? Noe sted hvor man får raskere svar? Jeg vet ikke om jeg gidder å sette inn enda et fryst egg(koster 15000) om der er en infeksjon som gjør at det ikke fester seg!
Det stemmer at hausken gjør den kun hvis man er i behandling, spurte de og fikk svar i dag.Vet Hausken har samme test, har ikke snakket med dem siden jeg har gjort en del hos aleris allerede. Men har lest at Hausken kun tar i mot de som allerede er i gang med ivf hos dem, men usikker på om dette stemmer.
Det stemmer at hausken gjør den kun hvis man er i behandling, spurte de og fikk svar i dager
Jeg måtte betale 5790kr i dag for testen forrestenDet stemmer at hausken gjør den kun hvis man er i behandling, spurte de og fikk svar i dag.
Takk for svar, gikk det bra å ta den?Jeg måtte betale 5790kr i dag for testen forresten
Ja det gikk fint Minnet meg om innsett, samme smerte. Må vente ca 3 uker på svar nåTakk for svar, gikk det bra å ta den?