Noen med katt?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei! Hvordan gjør dere med katt det? :) skjønner det med å ikke vaske kassa ogsånn, men er det risikoer i å feks kose med katt? Har foreldre med katt og er ofte på besøk der og glemmer meg ofte og koser masse med katten haha! Noen med erfaring?
 
Jeg koser med kattene våre. :)
 
Har 2 innekatter:happy: Samboer tømmer i hovedsak kattedo når jeg er gravid, ellers gjør jeg det når han er borte og det må taes med hansker og spade såklart.
 
Har óg katt og kosa med ho nett som før <3 mannen tar doen.
 
Vasker hender etter jeg har kost med kattene og jeg skal ta på mat. Også tar samboeren kattekassen
 
Koser med katten som før, men prøver huske å vaske hendene etterpå. Katten vår går kun på do ute, så slipper tenke på tømming av kattedo :cat
 
Skulle ønske våre var utekatter når jeg er gravid :eek: Kattedoen lukter så ekstra vondt pga luktesansen min :confused:
 
Koser med katten som før og vasker hendene etterpå. Mannen tar seg av kattedoen :happy::cat:
 
Vi er fosterhjem for katt via dyrebeskyttelsen, og det var det første som slo meg da jeg ble gravid. Hva skjer med katten? Men ikke verre enn at mannen tar kattedoen og jeg passer på å vaske hender før jeg spiser :happy: Helt greit for meg å slippe den kattedoen, det lukter jo pyton :angelic:
 
Jeg koser som vanlig med katten med mindre Hu har vært dårlig i magen eller dekket med jord :)
 
Back
Topp