Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: julidavid09
legge noe under madrassen der hode er slik at hode blir litt hevet.. nase dråpe kan hjelpe.. utenom er det ikke noe mer eg komme på..
God bedring og håper hun såvner snart:)
ORIGINAL: Cookiemonster
legge noe under madrassen der hode er slik at hode blir litt hevet.. nase dråpe kan hjelpe.. utenom er det ikke noe mer eg komme på..
Også ha det kjølig på soverommet..
ORIGINAL: Thea og Nicos mamma
Har hatt samme problem her i noen dager og.. Er så tett at hun våkner med engang og er rett og slett livredd virker det som. Har brukt saltvann, synes ikke det har hjulpet stort. Men hun har heldigvis sovna hvis hun har fått ligge siden av meg og holdt meg i hånda[8|] Merkelig nok.. Like tett der som andre steder, men kanskje hun har følt seg tryggere da..
ORIGINAL: Lilletrille
Vi dro ut mye drit med den nesesugeren når Bianca var pottetett! Ellers funker den dårlig, men med sånn skikkelig rennende, slimete snørr og tett nese var den god å ha.
[:D] Håper du finner den...
Ellers er det jo alltids morsmelk hvis du har noe i pupp eller på lager[:)]
ORIGINAL: UneMi
har lagt et stort teppe under hodet på madrassen, så den er hevet[:)] nesedråper ja, det har jeg jo selvflgelig ikke.ååh, noenting burde man bare hatt!
ORIGINAL: 3barnsmor*30
har lagt et stort teppe under hodet på madrassen, så den er hevet[:)] nesedråper ja, det har jeg jo selvflgelig ikke.ååh, noenting burde man bare hatt!
ja jeg har alltid nesedråper i huset... det og paracet... [;)]
ORIGINAL: 3barnsmor*30
ja jeg har alltid nesedråper i huset... det og paracet... [;)]
ORIGINAL: Thea og Nicos mamma
Har hatt samme problem her i noen dager og.. Er så tett at hun våkner med engang og er rett og slett livredd virker det som. Har brukt saltvann, synes ikke det har hjulpet stort. Men hun har heldigvis sovna hvis hun har fått ligge siden av meg og holdt meg i hånda[8|] Merkelig nok.. Like tett der som andre steder, men kanskje hun har følt seg tryggere da..