Noen med gode tips??

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Daniella er blitt sinsykt snørrete, tett i nesa, tett i brystet, hoster og nyser. Hu får IKKE sove stakkar. hu er grisetrøtt, men er akkurat somom hu ikke får puste ordentlig. Har noen et eller anna tips??

legge noe under madrassen der hode er slik at hode blir litt hevet..  nase dråpe kan hjelpe.. utenom er det ikke noe mer eg komme på..

God bedring og håper hun såvner snart:)

ORIGINAL: julidavid09

legge noe under madrassen der hode er slik at hode blir litt hevet..  nase dråpe kan hjelpe.. utenom er det ikke noe mer eg komme på..

har lagt et stort teppe under hodet på madrassen, så den er hevet[:)] nesedråper ja, det har jeg jo selvflgelig ikke.ååh, noenting burde man bare hatt!

ORIGINAL: Cookiemonster

Også ha det kjølig på soverommet..

tempen ersom den skal pårommet. lufter hele dagen der inne=)

Har hatt samme problem her i noen dager og.. Er så tett at hun våkner med engang og er rett og slett livredd virker det som. Har brukt saltvann, synes ikke det har hjulpet stort. Men hun har heldigvis sovna hvis hun har fått ligge siden av meg og holdt meg i hånda[8|] Merkelig nok.. Like tett der som andre steder, men kanskje hun har følt seg tryggere da..

ORIGINAL: Sjeglo

saltvannsdråper? nesesuger?[:)]
GOD BEDRING... svigerdattra mi! <3

ååååh, jeg har en nesesuger en eller anna plass!!!!
tror jammen jeg skal lete overalt etterden.[:D]

ORIGINAL: Thea og Nicos mamma

Har hatt samme problem her i noen dager og.. Er så tett at hun våkner med engang og er rett og slett livredd virker det som. Har brukt saltvann, synes ikke det har hjulpet stort. Men hun har heldigvis sovna hvis hun har fått ligge siden av meg og holdt meg i hånda[8|] Merkelig nok.. Like tett der som andre steder, men kanskje hun har følt seg tryggere da..

er ikke behagelig å sehenne sånn. når hun sitter er detgreit, men hun kan jo ikkesitte å sove.
sove ved siden av oss klarerhu ikke[8D] Huhar enda tilgode å sove vedsiden avoss. sovet i egen seng fra huble født.nesten så jeg angrer nå[8D]

Vi dro ut mye drit med den nesesugeren når Bianca var pottetett! Ellers funker den dårlig, men med sånn skikkelig rennende, slimete snørr og tett nese var den god å ha.
[:D] Håper du finner den...
Ellers er det jo alltids morsmelk hvis du har noe i pupp eller på lager[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

Vi dro ut mye drit med den nesesugeren når Bianca var pottetett! Ellers funker den dårlig, men med sånn skikkelig rennende, slimete snørr og tett nese var den god å ha.
[:D] Håper du finner den...
Ellers er det jo alltids morsmelk hvis du har noe i pupp eller på lager[:)]

Jeg fant jeg fant,men det ble ikke akkurat super mye nedre[>:] hu er så trøtt at det renner fra øynene hennes. dakar lillesnuppa.
morsmelk har jeg aldri hatt. fikk aldri det jeg, så erikkemye på lager[8D]

du kan lage saltvann sjøl.. kok opp vann me littt salt i..  la det bli kaldt, gjor det en gang på david å det hjalp:)

ORIGINAL: UneMi

har lagt et stort teppe under hodet på madrassen, så den er hevet[:)] nesedråper ja, det har jeg jo selvflgelig ikke.ååh, noenting burde man bare hatt!

ja jeg har alltid nesedråper i huset... det og paracet... [;)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

pinex har jeg til du, men tviler dethjelper mot forkjølelse:p hehe. skal iallefall kjøpe det imorgen.

litt sent nå ja, men saltvann kan du lage selv 1 ss på en liter kokt vann. dypp kliuter og q-tips oppi og rens! (i gamle dager la dem lommetørklær i saltvann, for å løse opp snørr..så det funker som bare det...)... hevet hode i seng og vogn... jeg legger bøker under sengebena, må være ca 20 cm for å få effekt... du kan gi bisolvon slimløsende når du har vært på apoteketr... paracet/pinex etc hjelper mot alt vondt, så ville nok vurdert det... [:)] ellers - tålmodighet...

ORIGINAL: 3barnsmor*30

det har jeg også.. akkurat vært gjennom en uke med masse snørr, tett nese og hosting her også.

Eg brukte vognen eg når James var på sitt verste når han var så forskjølet.. Eg synes han sov bedre i den, hevet den høyt opp nesten til sittende stilling.... [;)]

takker for tips. hu har værthelt umulig inatt. bare våkna hele nattan. er sliiiiten ja.
nåhar hu snart sovet i 2 timer, så håper hu våkner en smule bedre, ellers er det rett på apoteket gitt.

ORIGINAL: Thea og Nicos mamma

samme her! rat det der....han fikk ikke sove i hele tatt når han lå i egen seng men når han lå vid siden av meg og holdt meg i hånden sovnet han med en gang...like tett men.....

Back
Topp