noen med gode råd?

momy

Elsker forumet
jeg plages så fælt av betennelse i bihulene, har vært det i mange år. Har tatt to operasjoner på de siste 5 årene og i dag fikk jeg da beskjed fra øre,nese, hals-spesialisten at det igjen er fortykkelse i de to bihulene ved kinnbeina.
visste det jo egentlig, men hadde håpa at han skulle si, dette er noe som fikses sååå lett!!! meeen...nei. operasjon igjen er visst alternativet. Er så lei at åååååå!!! [:@]  
men så lurte jeg på om kanskje noen av dere hadde noen gode råd eller hadde hørt om noen andre luretriks? [:)]  *håpe,håpe*

hmm... jeg r mye plaget med luftveiene, allergi og får stort sett alltid bihulebetennelse når jeg r forkjøla... men tips å råd å komme med??? uff... dt r vel ikke så lett å gjøre noe med det når bihulene er tettet igjen???

kanskje du kan prøve å ha noen dråper ecualyptus oppi varmt vann, sette hodet ditt over og dekke deg til med et håndkle. d kan hjelpe å løse opp litt i nesen hvertfall[:)] 
d har jeg brukt å gjøre på mange kunder når de kommer for en kroppsmassasje og de r forkjøle ol.[:)]

Huff da.. så kjipt..[&:]
Har egentli ingen gode råd å komme med desverre..[&o]

Men har du prøvd å skylle med saltvann jevnlig da? Fra sånn der "horn"..??

Lykke til hvertfall, og håper den neste oprasjonen hjelper deg..[;)]

Har sjøl tatt den operasjonen, i 2002 (eller var det 2003?). Uansett, har vært fin etterpå heldigvis [:)] Mitt råd er å skylle nesa med saltvann (i nesehorn) ofte! I tillegg til å være kjapt ute med å bruke vanlig nesespray ved minste antydning til tett nese. Ellers har jeg ingen gode råd. Håper det ordner seg for deg!

tusen takk for mange gode råd! [:)]  spesialistem ni sa at det var for sen å bruke sånt horn, men jeg skal bli mye flinkere til å bruke det til vanlig etter jeg er blitt operert. [8D][:)]  har ikke vært så flink akkurat på det området nei. men skal iallefall prøve litt av luretriksene deres! [:)] kan jo iallefall ikke bli verre! [;)][:D]

Back
Topp