Noen med forslag om en god diet?

Bkno5689272

Blir kjent med forumet
De fleste her har sikkert fortsatt noen kilo igjen etter fødsel? Noen som vet om en god diet som faktisk virker?kan ikke trene pga smerter i ledene og har ingen energi pga time jern lagere :(

Først må du ta jern ;) hvis du ammer skal du ikke gå på diett. Viktig å få i seg variert! Men hvis du ikke ammer ville jeg kanskje vurdert 5 -2 dietten. Altså hvor du spiser veldig lite 2 dager i uka. Google det så finner du mer info. Det skal faktisk være bra for kroppen å faste. Kutt ut sukker kan du gjøre mens du ammer. Altså lavkarbo diett :)

Først må du ta jern ;) hvis du ammer skal du ikke gå på diett. Viktig å få i seg variert! Men hvis du ikke ammer ville jeg kanskje vurdert 5 -2 dietten. Altså hvor du spiser veldig lite 2 dager i uka. Google det så finner du mer info. Det skal faktisk være bra for kroppen å faste. Kutt ut sukker kan du gjøre mens du ammer. Altså lavkarbo diett :)
Har tatt jern i 5 mnd nå :p fullammer fortsatt :) ok skal lese om det på nett

Grethe Roede er bra! Alle matvarer er lov, men man blir oppfordret til mindre karbohydrater. Du kan starte et kosthold basert på det selv om du ikke bør gå så mye ned nå. Jeg vil si at det er et ganske variert, godt, norsk kosthold!

Back
Topp