Noen med fadderbarn her?

Momofmany

Forumet er livet
Lurer på å få oss et plan adderbarn, noen her som har det? Hvordan er det, hvor ofte skriver dere brev osv? :)

ORIGINAL: babbyline86

Jeg har Sandrine på ca 8 år i den sentral afrikanske rebublikk[:D] Eg får vel et brev med bilde i året, der dei skriver hvordan det går med henne med. Sendte brev til henne med alle gull- og sølvsmykkene eg hadde fått av eksen og bildfe av ting i Norge[8D] men fikk ikke svar fra henne da, men håper brevet kom fram[:D]

Hehe så ble du kvitt de smykkene :) Høres veldig koselig ut å få brev fra barna. Jeg gir til UNICEF og leger uten grenser hver mnd men vil så gjerne ha litt kontakt og!:)

Jeg har Mlondi på 9 år fra Zulu. Vært fadder for han i ca 2 år vel via www.zulufadder.no .

Det er Mari Maurstad som står for dette.Synes opplegget er virkelig bra. De har tilbud der fadderene kan dra ned for å se hva de bidrar med og man får treffe fadderbarnet sitt. Eller så kan man bare være "passiv" og la dem trekke 200 kr i måneden. Er opp til en selv hvor "engasjert" man vil være [:)]

Jeg har ikke skrevet brev (selv om jeg har tenkt tanken..babbyline86: hva skriver man i et slikt brev??)..men har fått bilde pr mail når fadderbarnet mitt har fått gave av meg.

Jeg var fadder i 12 år, gjennom PLAN.   Til et jente som het Candelaria, fra Bolivia.  Var veldig spesiellt å følge henne så lenge. :)

Når hun ble 16 år flyttet hun fra landsbyen, for å gå på skole.  Og dermed ble vårt fadderskap brutt.  Vi ble spurt om vi ville være faddere til hennes lillesøster Sonia på 2 år.  Vi var der i 2 år til, før vi til slutt måtte si opp fadderskapet pgs veldig dårlig økonomi..  :(

Men føler at jeg har bidratt godt da, med å være fadder i 14 år. :) 

Den dagen økonomien kommer seg ovenpå igjen, så vil jeg gjerne være fadder igjen.

Synes det er artig å få brev, høre oppdatering osv.
Vi fikk oppdateringen om barnet 1 gang i året, og ofte fikk vi et brev med noe hjemmelaget elelr tegning en gang i året også.
Vi sendte gaver til henne, foto av oss, huset vårt, snøen, osv.. 

Back
Topp