Noen med ergaring?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Var til 6 ukers kontroll hos legen min idag. Hun kunne ikke se noe galt :) pratet om prevensjon. Jeg tåler ikke slike hormoner. Noen som er som meg og gått bra med hormonspiral? Alt annet er ikke for meg og jeg og legen heldte mer på å bruke kondom

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

jeg funker særs dårlig på hormonpreparater som minipiller, p-piller og p-plaster. Blir et helsårs-pms-bitch-monster fra helvete (og det var den peneste forklaringen jeg kom på :P )
nuvaring funket for meg så hadde ikke nå mannfolket bestemt seg for å snippe strengen, hadde jeg tatt sjansen på hormonspiral denne gangen ettersom at den avgir enda mindre hormoner enn nuvaring.

Tåler ikke p-piller (morgenkvalme) eller p-sprøyte (konstante blødninger, pluss vektøkning m.m.), men tålte hormonspiral uten bivirkninger som jeg kunne merke. :)

Her får jeg så sykt stor blødning og smerter. Cerazette ble jeg gravid på. Så legen sa hormonspiral er dyrt og at jeg burde tenke på dette. Hva mener dere? :)

Kobberspiral da? Ingen hormoner!
Hun anbefalte den ikke for det var risk med stor blødning om man har kraftig menssmerter. Har det fra før men med hormoner blir de ulevbare uten smertestillende

Men du kan ikke amme med den da, hvis du gjør det :)
Jeg fullammer :) da må jeg vente i såfall

Hun anbefalte den ikke for det var risk med stor blødning om man har kraftig menssmerter. Har det fra før men med hormoner blir de ulevbare uten smertestillende

Jeg har kobber.
Hatt det i 1 år. Hadde lite smerter før,men nå føles det ut som om jeg har rier hver mnd!!!! Lite blødninger da ....
Denne gangen kjente jeg nesten ikke mensen,så håper jeg slipper unna smertene fremover.. hvis ikke,fjerner jeg den :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

E har p-stav. Samme hormoner i den som hormonspiral. E va mye plaget m min hormonspiral og etter 2 år støtte kroppen min den ut. Den satte seg fast i livmorhalsen og det endte på akuttmottaket m sterke smerter.

Har hatt hormonspiral nå i litt over en mnd. Og er kjempe fornøyd :-) tåler ikke p-piller. Og plagdes med smerter og blødninger. Nå er det ingenting :-) men nå er det slik med spiral, at du nesten må prøve, før du vet om det passer for deg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk for svar alle sammen ! :) bestemt meg for å bruke kondom da vi begynner som prøvere juni neste år :) får se etter den ettersom vi skal vente litt med nummer 3 og 4 :p

Back
Topp