noen med erfaringer om legging til visse tider?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg hadde akkurat klart og gå fra og legge adrian kl 12 til og legge han 10,så prøvde jeg og gå nedover til 8,men nå har han gått opp til 12 igjen. Når han sovner da så sover han hele natten. Enten til 7 eller 9.
Vil det ødelegges vist jeg prøver og få han til og sovne kl 10 igjen? Og noen som har noe gode råd,så han godtar og legge seg kl 10?
 
Har vel neppe noen gode råd... Her varierer leggetidene fra halv ti til tolv. Må prøve å få litt meir rutiner på legginga nå. Slitsomt å ha det som nå, spesielt for pappa som må tidlig opp på jobb[&o]

Har planer om å prøve å stå opp litt tidligere om morraen, og å få han te å sove litt tidligere om dagen. Kanskje han da blir trøtt litt tidligere om kvelden..??[&:]

Problemet har vært at han sover lite om dagen hvis mi ikkje får gått tur, og nå i det siste har det vært så glatt, og så mye dårlig vær (snøstorm) at jeg har ikkje villet ta han ut. Men nå har jeg tatt vogna inn i bestestua (som ikkje er i bruk til vanlig, og som nå er KALD.. 5-6 grader) Så går jeg "tur" rundt bordet med vogna te han sovner..[:D] Igår sov han over 3 timer[:D] fra kl.1 til 4. Da fikk mi lagt han halv ti[:D][:D] og så sov han til ca 4. Skulle gjerne hatt han te å sove litt lenger..

Hvor lenge sov Adrian da du fikk lagt han ti?
 
takk for svar. Når jeg la han 10 sovnet han ikke skikkelig før i 12 tiden,men han låg hvertfall rolig i sengen sin oxo var han oppe i 2 tiden for mat.
er kanskje en ide og stå tidligere opp ja. Får prøve meg frem[:)]
 
Back
Topp