Noen med erfaring?

Lena94

Betatt av forumet
Da har jeg fått trumfet gjennom en time hos legen. Når er best å bestille med tanke på å få høre hjertelyd? Legen mente at det var liten sjanse for å høre det i uke 8, jeg er 5+4 i dag.
Jeg vil bare være sikker på at det lever inni der [emoji4]

Fastlegen ville ikke prøve med doppler før etter uke 12, og sa at om han ikke fant hjertelyden da, så måtte jeg ikke bli bekymret. Ultralyd blir litt annerledes :)

Sist svangerskap ville klinikken (ivf) ha oss inn for TUL 7+5, fikk høre/se hjerte da ;)
Denne gangen skal vi inn 7+3, var også inn 5+6 og var så heldig at vi fikk høre det da også, men det var ikke forventet. De vi bruker sier mellom uke 7 og 8, bare for å være sikker ;)

Jordmor sa jeg var heldig da jeg fikk høre i uke 10 sist.

Det var jo lege og ikke ul det var snakk om?

Ja, det er legen jeg skal til. Da bestiller jeg rundt uke 8 tenker jeg. Ble veldig usikker nå om han nevnte ul eller hva han gjorde. Vet ikke hvilke utstyr de har på legekontoret.

Vanlig fastlege har nok ikke ultralyd på kontoret. Om du vil vite hvordan det går inni deg ville jeg bestilt en TUL. Men vent gjerne til uke 7, har sett at mange her har fortalt at når de har gått før har det vært for tidlig til å høre hjerte.

Vanlig fastlege har nok ikke ultralyd på kontoret. Om du vil vite hvordan det går inni deg ville jeg bestilt en TUL. Men vent gjerne til uke 7, har sett at mange her har fortalt at når de har gått før har det vært for tidlig til å høre hjerte.
Min fastlege er ultralyd på kontoret sitt. Så jeg fikk ul på slutten av sist svangerskap[emoji5] han fikk ikle tak i det før etter jeg var over halvveis sist.

Min fastlege er ultralyd på kontoret sitt. Så jeg fikk ul på slutten av sist svangerskap[emoji5] han fikk ikle tak i det før etter jeg var over halvveis sist.
Jeg krysser fingrene for at han har ul, men det var mamma som snakket med han så er usikker. Får bare se når jeg skal til legen. Har bestemt å bestille tid sånn at det blir 8+2 [emoji4]

Back
Topp