noen med erfaring

Bra du setter ord på dette, for dette er noe jeg også tenker på. Min ville heller ikke suge etter ks, så jeg satt å pumpet et halvt år, før jeg ikke orket mer. Hadde enormt med melk da. Men hadde samme følelsen som deg på barsel, at han skulle tvinges til å ta brystet, at det ble bare stress. Det å ta et ks, gir ikke helt den samme følelsen som en fødsel, der de får ungen på magen. Min ble tatt med rett ut på gangen for en sjekk, så kom de inn med han i noen sek, før de forsvant igjen. Dette blir en annen start, tror jeg da. Har jo ingen annen erfaring, enn det jeg har hørt. Så dette er noe jeg kommer til å snakke mer med både jordmor og kommer til å bestille en samtale på sykehuset før fødsel for å snakke med dem, for regner med det blir et nytt ks.

Samme var det her fikk knapt nok se han før de tok han med ut så kom di innigjen med han men fikk ikke kose eller noe med han jeg så han ikke før 4 timer etter han kom ut det var forferdelig lå på oppvåkninga og spurte om jeg kunne få han ned en tur fikk han ned til slutt men det varte ikke lenge før de tok han med seg igjen han hadde litt lav krops temp men når han lå på meg hadde han fin temp men de ville ikke høre og de tok han ned på barneavdelinga de der nede forsto ikke hvorfor han skulle det og der lå jeg uten og hvite noen ting mannen var ned til han noen ganger jeg fikk ikke sett eller holt han før dagen og kvelden etterpå

Back
Topp