Noen med erfaring med clearblue digital med ukesindikator?

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Er 7 ( 6+1) i dag. Tok en clearblue digital med ukesindikator i går ettermmiddag, den viste bare 2-3 uker.. Jeg vet at terminen min er riktig. Noen andre som har fått feil svar? Regner med at dette har en sammenheng med mengde hcg i urinen. Hadde jeg fått annet resultat med morgenurin? Noen andre som har opplevd at testen viser at man er kortere på vei enn det man egentlig er?
 
Sleit med det jeg også, men i dag 6+3 fikk jeg 3+ :) det går nok bra!
 
Kommer ikke til å ta flere tester nå, men skal til legen på tirsdag. Tenker det er lurt å få målt hcg i blodet, hvis ikke vil denne usikkerheten min ta helt overhånd..
 
disse testene må tas med morgenurin! det står klart på pakningsvedlegg.
 
Hei jeg hadde 2-3 uker i litt over en uke. Fikk 2-3 ett par dager etter jeg testet positivt, og klarte ikke Roe meg før den gikk opp til 3 +. Testet rundt 28 sept og da fikk jeg 2-3. Var da 5+4. Tok en ny test denne uken altså 6+3 og sa lyste den 3+ på kveldsurin. Noen produserer mindre hcg i starten. At det går litt tregt, men bra du kan ta en hcg prøve hos legen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jeg hadde 2-3 uker i litt over en uke. Fikk 2-3 ett par dager etter jeg testet positivt, og klarte ikke Roe meg før den gikk opp til 3 +. Testet rundt 28 sept og da fikk jeg 2-3. Var da 5+4. Tok en ny test denne uken altså 6+3 og sa lyste den 3+ på kveldsurin. Noen produserer mindre hcg i starten. At det går litt tregt, men bra du kan ta en hcg prøve hos legen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for svar, det fikk meg roligere:) Det har nok også en sammenheng med at jeg testet på ettermiddagen, urinen er jo da mer utvannet enn hva den er på morgenurin :)
 
Men jeg angra når jeg begynte å teste igjen, hahahaha ble veldig mye penger :p men jeg råder deg nå å vente til uken og prøv med morgen urin :) de koster jo skjorta pr stykk


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk også feil på den der... :)
 
Jeg tok en vanlig CB på morgenurin, og en digital/uke på kvelden. Dette var da på 4+0. Fikk svak strek på morgenen, og 3+ på kvelden, så da har enten hcg skutt i været i løpet av dagen, eller så er det bare litt ujevne resultater. ;)
 
Men jeg angra når jeg begynte å teste igjen, hahahaha ble veldig mye penger :p men jeg råder deg nå å vente til uken og prøv med morgen urin :) de koster jo skjorta pr stykk


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja de er svindyre, kommer ikke ta flere tester nå. Et annet tiltak for å roe nervene: Lese minst mulig triste historier og tenke positivt! Jeg blir så engstelig av all lesinga:confused:
 
Jeg tok en vanlig CB på morgenurin, og en digital/uke på kvelden. Dette var da på 4+0. Fikk svak strek på morgenen, og 3+ på kvelden, så da har enten hcg skutt i været i løpet av dagen, eller så er det bare litt ujevne resultater. ;)

Det virker som om flere har fått feil resultat på de testene, så jeg tror helt enkelt at det har med de individuelle forskjellene i produksjon av hcg. I tillegg til at det er forskjell på konsentrasjonen med tanke på morgenurin og mer utvannet urin utover dagen. Dessuten krever sikkert denne testen en hvis mengde hcg for å slå ut 3+, da har jeg ikke nådd det nivået helt enda.. :confused: Håper hcg nivået skyter i været snart;) Og at symptomene på graviditeten tar helt av :D
 
Asså att ni stressar me å ta tester.. Ska jag vara helt ärligt jag har bara tatt 1 test på begge mine graviditeter..
 
Ja de er svindyre, kommer ikke ta flere tester nå. Et annet tiltak for å roe nervene: Lese minst mulig triste historier og tenke positivt! Jeg blir så engstelig av all lesinga:confused:

Jeg har tatt meg selv i nakkeskinne om å IKKE LESE PÅ NETT om spontanaborter.. hodet mitt har tenkt at dette går ikke bra og at det kommer ikke noe baby i juni fordi alle andre mister jo. altså nei alle gjør ikke det, og det er som oftes de som opplever det skriver om det, får heller prøve å tenke postivt. eneste venninen min kaller meg er stressemor. :p siden jeg stresser så fælt :(
 
De testene med ukeindikator er ikke meningen at man skal kunne ta videre - man har helt individuelle hcg nivåer og nivåene innenfor de ukene testen viser trenger ikke stemme overens.. Jeg har tatt et par med kryss før mens og 1 digital så var jeg ferdig med det.. om man skulle være så uheldig å abortere så har man hcg en stund etter så man kan jo bli lurt av det også.. Slapp av og prøv å ikke bekymre dere så mye!! ♡♡
 
Back
Topp