noen med emmaljunga som har

Lene1986

Forumet er livet
Quadrolift?? [:D][:D] Lurer på om jeg har veldig lyst på[8D][:D]

....aner ikke hva det er, jeg, så har det nok ikke[&:]

Nei vettu, den så jeg ikke heeeeeelt poenget med! Annet enn at kanskje den grei i starten om vogna står ute/nede - og man vil bære inn en sovende baby uten å ta med hele den store vognbaggen... Men ikke noe jeg har ønsket meg, dyr og jo! [;)][:)]

ORIGINAL: KathMor

Nei vettu, den så jeg ikke heeeeeelt poenget med! Annet enn at kanskje den grei i starten om vogna står ute/nede - og man vil bære inn en sovende baby uten å ta med hele den store vognbaggen... Men ikke noe jeg har ønsket meg, dyr og jo! [;)][:)]
Ser for meg at det blir lunere oppi vogna. Å når du skifter over til sportsvogna så må det jo bli ganske mye lurere oppi der vil jeg tro. Hmmm.. *tenketenke*

Ser litt på den her og- men får så små ungar likavell, at baggen holde nok ei stund[:D]

Har veeeeelidg lyst på!!![:)]

Har lyst på creme-farget quadrolift! Vi har jo søskenvogn også, så tenkte å bruke den i begge to[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Hva er det?

[:D]

vi hadde en hardbag da, men ikke d samme!

kan du bruke den til vognpose etterpå?

venninna mi hadde en slik en, tok ikke lang tid før beibiene ble for store til de...

men kjekt for å frakte de[;)]

ORIGINAL: chrichri

venninna mi hadde en slik en, tok ikke lang tid før beibiene ble for store til de...

Kan bruke den som en vognpose ja...

ORIGINAL: Lene1986

kjekt[;)] kjøreposen vår eller va d heter har blit brukt masse, så d er kjekt[;)]

hva koster en slik en a? kjøreposen kostet jo 800,- så er d begge deler er d kanch ikke så ille?

ORIGINAL: ..christine..

Skjønner ikke helt jeg. Er det en myk/hard bag som en setter inn i sportsdelen?
Ja på en måte er det vel det. Som du kan bruke til litt forskjellige ting. Som vognpose og div.

kjekt[;)] kjøreposen vår eller va d heter har blit brukt masse, så d er kjekt[;)]

hva koster en slik en a? kjøreposen kostet jo 800,- så er d begge deler er d kanch ikke så ille?
Koster 1900 tror jeg [:o] Så er ganske så dyr. Men hva koster en voksi pose da liksom? Kansje den e billigere i sverige eller danmark.

Ja på en måte er det vel det. Som du kan bruke til litt forskjellige ting. Som vognpose og div.

Da tror jeg at jeg har slik til vogna mi.. Eller hva sier du Charaina??

Men vi har Teutonia da.

Da tror jeg at jeg har slik til vogna mi.. Eller hva sier du Charaina??

Men vi har Teutonia da.

så mye likt ut ja[:)]

ORIGINAL: Tovvar

Ville kanskje heller hatt ein god voksi/ vinterpose oppi!!! :)

hepp hepp [;)]

Back
Topp