Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMorSer for meg at det blir lunere oppi vogna. Å når du skifter over til sportsvogna så må det jo bli ganske mye lurere oppi der vil jeg tro. Hmmm.. *tenketenke*
Nei vettu, den så jeg ikke heeeeeelt poenget med! Annet enn at kanskje den grei i starten om vogna står ute/nede - og man vil bære inn en sovende baby uten å ta med hele den store vognbaggen... Men ikke noe jeg har ønsket meg, dyr og jo! [;)][:)]
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: chrichriKan bruke den som en vognpose ja...
vi hadde en hardbag da, men ikke d samme!
kan du bruke den til vognpose etterpå?
venninna mi hadde en slik en, tok ikke lang tid før beibiene ble for store til de...
men kjekt for å frakte de[;)]
ORIGINAL: chrichriKoster 1900 tror jeg [:o] Så er ganske så dyr. Men hva koster en voksi pose da liksom? Kansje den e billigere i sverige eller danmark.
ORIGINAL: chrichriKan bruke den som en vognpose ja...
vi hadde en hardbag da, men ikke d samme!
kan du bruke den til vognpose etterpå?
venninna mi hadde en slik en, tok ikke lang tid før beibiene ble for store til de...
men kjekt for å frakte de[;)]
kjekt[;)] kjøreposen vår eller va d heter har blit brukt masse, så d er kjekt[;)]
hva koster en slik en a? kjøreposen kostet jo 800,- så er d begge deler er d kanch ikke så ille?
ORIGINAL: ..christine..Ja på en måte er det vel det. Som du kan bruke til litt forskjellige ting. Som vognpose og div.
Skjønner ikke helt jeg. Er det en myk/hard bag som en setter inn i sportsdelen?
ORIGINAL: ..christine..
ORIGINAL: ..christine..Ja på en måte er det vel det. Som du kan bruke til litt forskjellige ting. Som vognpose og div.
Skjønner ikke helt jeg. Er det en myk/hard bag som en setter inn i sportsdelen?
Da tror jeg at jeg har slik til vogna mi.. Eller hva sier du Charaina??
Men vi har Teutonia da.