Noen med egg-uttak uke 19?

Fru88

Betatt av forumet
Vi har fått beskjed om at vi har egguthenting uke 19, men foreløpig ikke fått noe informasjon om hormoner osv? Synes Riksen har "tullet" veldig til for oss. Ble bl.a tatt av lista fordi jeg ikke hadde ringt dem siden januar enda jeg hadde avtale om å ringe i mars... Og de har "etterlyst" meg to ganger. Gjør meg svært frustrert.. Men ble satt tilbake på lista og så skulle de sende meg noe. Er dette reseptene? Var SÅ fornøyd på forsamtalen, alt var i orden og ryddig. Nå er det bare rot for meg.. Og min stabile syklus gjennom alle år begynner å endre seg også!

Nei, ikke uke 19.

Skulle egentlig hatt uke 18, men den var full, så måtte vente en mnd og de har holdt av plass til meg på uke 22.

Tilhører også Riksen, men ingen rot foreløpig.

Jeg skal ringe inn mens når den kommer og regner med å få resepter i posten da?

Du bør kanskje ringe dem og spørre om du er usikker på hva som skjer.

Du har sikkert fått en e-resept?

Jeg kom ikke igjennom på tlf i dag, prøver igjen imorgen. Ikke fått noe informasjon/opplæring om hormonbehandlingen heller. Vet ikke hva som er vanlig?

Forbereder meg på utsettelse.. Var plass til oss i uke 19, neste var visst til høsten. Håper på å få svar imorgen...

Du får sikkert resepten som e-resept og det de sender deg i posten er sikkert behandlingsplan med dato for kontroll og hvordan du skal ta medisinene. Men prøv å ring de i morgen og minn de på at du er ny og vet ikke hva de mener med at de skal sende deg noe og hvordan du skal gjøre det. Husk å ta det med ro. Dette ordner seg :):)

Du får sikkert resepten som e-resept og det de sender deg i posten er sikkert behandlingsplan med dato for kontroll og hvordan du skal ta medisinene. Men prøv å ring de i morgen og minn de på at du er ny og vet ikke hva de mener med at de skal sende deg noe og hvordan du skal gjøre det. Husk å ta det med ro. Dette ordner seg :):)
Takk Starbucks Er vant med å ha kontroll på det meste, men dette er virkelig noe jeg har null kontroll på og blir litt stressa av det merker jeg

Oi, smilefjesene mine ble borte :-o Sender noen på nytt ;-) :-D :-)

Riksen bruker ikke e-resept. Så det er nok de du får i posten.

Takk Starbucks Er vant med å ha kontroll på det meste, men dette er virkelig noe jeg har null kontroll på og blir litt stressa av det merker jeg
Skjønner deg godt. Er sånn selv:) Det er kanskje en ting som legger til litt ekstra mye stress for sånne som oss. Vi er vandt med å ha oversikt og å kunne kontrollere utfallet av ting, men het har vi virkelig ingen kontroll og kan ikke påvirke resultatet. Til slutt lærer man seg å gi litt mer faen:)

Jeg kom ikke igjennom på tlf i dag, prøver igjen imorgen. Ikke fått noe informasjon/opplæring om hormonbehandlingen heller. Vet ikke hva som er vanlig?
Jeg har heller ikke fått opplæring i sprøyter, men skal inn på kontroll på tirsdag etter fire uker med spray. Da får jeg opplæring i sprøyter og info om neste steg. Det dj får i posten er nok et brev med info om oppstart av spray, og dato for kontroll før du starter på sprøyter, samt resept :) lykke til, de har kontroll på Riksen, de vil nok ikke la deg drive med sprøyter uten å gi deg opplæring :)

Fått time om 1 uke til kontroll, og da får jeg også papirer og resepter :-) Blir helt tullerusk av dette :-P og er ikke en gang i gang med hormoner :-)

Jeg tror det blir uke 19 på oss!

Om jeg rekker å få medisinene før jeg får mensen skal jeg starte i neste uke. En sykepleier skal ringe meg i morgen, forhåpentligvis sender de medisinene da:-)

Jeg tror det blir uke 19 på oss!

Om jeg rekker å få medisinene før jeg får mensen skal jeg starte i neste uke. En sykepleier skal ringe meg i morgen, forhåpentligvis sender de medisinene da:-)

Spennende! Skal til kontroll neste mandag og venter mensen neste onsdag/torsdag en gang :-)

Er ikke helt "inn" i BV og grupper men skal se om jeg får det til

Back
Topp