Noen med e-golf?

Reknar med nokon har den bilen her. Dyttar den opp i tilfelle dei ikkje har fått med seg posten :D
 
Har ikke golf, men Huyndai i30 som er omtrent lik med tanke på plass. Har minikid og mini gt.
God plass til minikid og grei plass til overs etter vogna er i bagasjen
 
Har hatt e-golf, men ikke med små barn. Derav null erfaring med bilstol og barnevogn i den.
Ungen, altså minste, var vel 6 år, så satt på sånn putebilstol. Husker ikke korrekt navn gitt :p

Men den var jo god og romslig da. Husker jeg var ganske overraska over det når mannen kom hjem med den. God bil og god plass. Skulle mer enn gjerne hatt den igjen jeg. Men vi solgte den.

Kjøpte den mest pga pendlinga til mannen. Dyr ferje om ikke. Men fikk jobb her inne hos oss, og slapp unna pendlinga så.
 
Takk for svar! Har fått bekreftet fra forhandler at det er masse plass i bagasjerom og er isofix men ville gjerne høre fra noen med erfaring før vi tar den med til ulike butikker for å prøve ut utstyr :)
 
Hei jeg har E-golf at det er mye plass i bagasjerom er å ta litt hardt i. Vi har kjøpt stokkevogn og den er det ikke plass til. Må ta av hjul og evt ta ned et sete litt for å få plass :) vår ligger til salgs nå pga vi vil ha større bil, men ee jo en fantastisk god bil og har isofix ja. Det er helt grei plass inni bilen.
 
Back
Topp