Noen med diabetes type 1?

Majah

Forelsket i forumet
Hadde vært spennende å komme i kontakt med noen andre gravide med diabetes.. Hverdagen er ikke så helt enkel for tida, eller hva?
Første gangen jeg er gravid og syns bare det hadde vært interessant å kunne dele litt erfaringer![8|]

Hei hei. Jeg har type 1. Er gravid for andre gang. Har en liten sønn på 2,5 år. Hadde dabetes da jeg gikk med han også, så hvis du lurer på noe er det bare å spørre. Så kan jeg prøve å svare.

Jeg har type 1, men er ikke gravid lengre. Fødte i desember 07. Men hvis det er noe du lurer på er det bare å skrive pm til meg[;)]

Prøvde å skrive en mail til deg for noen dager siden... tror nok ikke den kom fram.. Hvordan går jeg fram? [8|]

ORIGINAL: Majah

Prøvde å skrive en mail til deg for noen dager siden... tror nok ikke den kom fram.. Hvordan går jeg fram? [8|]

Hei jeg har sendt pm til deg!" Er bare jeg som ikke har vært på e-mailen på en stund. Vært på tur[;)]

Jeg var hos legen for å ta en sukkertoleranse test i dag og fikk påvist diabetes...[:@] 

Da er det vel svangerskapsdiabetes da? Vet ikke helt hva det innebærer for deg, men er det ikke sånn at det blir du kvitt etter fødsel?

Back
Topp