Noen med barn fra før?

Har to gutter, en som ble tre i oktober og en som blir fem i januar :) Dette blir siste!

Første gang tok det 8 mnd, andre gang på første forsøk (eller mens jeg ventet på å få tilbake mensen etter første graviditet), og nå tok det 4-5 mnd ;)

Ja glemte å skrive hvor lang tid vi brukte;) Nr 1 satt på første pp, nr 2 satt på pp 4(tror jeg det var), og nå med nr 3 satt den i pp 3:)

hei hei....

eg har ei jente som var 3år sist søndag....dagen etter tok eg min første test..og fikk et svakt resultat..men idag stod d både gravid og uker..så her sitte eg..*litt sjokka*men smile:-)

Har en jente på 3, klaffet i pp2. Er nå 4+2 med nr to og det klaffet overraskende nok på første forsøk.

Har ei jente på 2 år :) Bruke 4 pp på å få henne til :P

Nå gikk det på 2 pp :D

Skjønner hva du sier Mynona =) Gikk selv opp 25 kg i første svangerskap, det skal jeg ikke gjøre igjenn!!Det er TØFT å få de av, ikke lett!! ;) men er nesten nede på start vekt, bare 3 kg igjenn, å de kan jeg leve med ;)

har ei tulle på 9mnd, ble til ved en "glipp" med p-pillene, og nå ble jeg gravid på første "forsøk" :) går nok en veldig travel tid i møte med to tette ;)

har to fra før. ei jente på 7 og en gutt på snart 4. Bingo på første forsøk alle tre gangene... Må si vi har vært heldige...men skummelt når vi nå er ferdige med siste...

Back
Topp