Noen med barn fra før?

Skillz

Gift med forumet
Heihei =)
Noen med barn fra før her? :anyone
Har selv ei lita prinsesse på 13 mnd og nå har vi bestemt oss for å prøve på nr 2 :)

Sist tok det 5 mnd, hadde da gått på p-piller i 7 år. Nå har jeg hatt en vanlig syklus siden jeg sluttet på pillen (gått på de i 6 mnd). Så dette blir pp 2.

Noen som vil fortelle hvor lang tid det tok for dere å bli gravide? eller hvor gamle og hvor mange år de tenker å ha mellom barna? :p Eller hvor lenge dere har prøvd, om det er første barnet?

;) Vi har en gutt på 3 år så no er det på tide med en lillebror eller lillesøster ... Dette blir sistemann.. Sliter veldig med å bli gravid så det er mye styr både fysisk og psykisk....

Har en gutt på 18 mnd. Var heldig og ble gravid på 1 pp første og andre gang :)

Vi har en gutt på 2 år og 2 mnd ;)

Vi har to barn på 2 og 5 år :) Dette blir siste :) Ble gravid første gang på begge to. Denne gangen har vi bare prøvd en gang og det var sex en gang i en prøve periode, skal ikke akkurat forvente at jeg blir gravid da :-P Men nå denne gangen så har vi blitt enig om å prøve for fullt så håper på august baby :)

Jeg har to stk.Ei jente på 2 og en gutt på 4. Termin med sistemann er 6. august. Blitt gravid på første forsøk med alle tre:) Kjempe heldig.

Vi har ei jente på 2 år, synes 3 år imellom er perfekt:)

Jente på 22 mnd fra før. Den gang ble jeg først gravid etter 2 forsøk, men det endte i SA, så gikk vi igjennom 2 sykluser til før min datter endelig ble til. :angel13 Denne gang har vi prøvt aktivt i 4 måneder, men jeg sluttet på prevensjon for 6 måneder siden. Hadde en cyste nylig som klusset systemet til litt, fikk blant annet litt gravidsymptomer og mensen uteble i 45 dager. Men når ser alt ut til å være normalt, for nå klaffet det!! :)

Har 2 gutter 2 og 8 år.

nr 1 ble til etter at jeg hadde glemt pillen i 2 dager.
nr 2 satt på andre forsøk

Denne gangen ble jeg gravid etter at prevensjonen sviktet (tok angrepille), men er veldig gald for at angrepillen i virket.

Har ei jente som blir 3 i januar. den gangen prøve vi i 6 mnd før det skjedde noe, denne gangen skjedde det på andre forsøk

Har ei jente som blir tre i februar, og for at det ikke skulle bli så alt for mange år i mellom er det på tide med bror eller søster. Har forsøkt i 6 mnd, og ser ut til at det klaffa på det siste forsøket:)

Har en jente på 3 1/2 og en gutt på 1 1/2. De blir fire og to i mars. Og nå en liten spire i magen som kommer i august:)

Jeg har en gutt som blir fire år på nyåret. Så han er 4,5 år når han blir storebror. Om alt går bra og sånn da.

Nå så jeg at det var noen flere spørsmål der også ja...

På nummer en prøvde vi aktivt i tre måneder og denne gangen gikk det på første forsøk. Vi ønsket å ha litt opprom mellom barna og har ikke vært klar for nummer to før nå.

Har en gutt som ble 3 år på søndag. Samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid igjen.:)
Hadde i utgangspunktet lyst på 3 år imellom, men vi har ventet med å prøve fordi jeg ville
få av meg alle kiloene fra forrige svangerskap. Det har jeg ikke klart, har ikke vært nok motivert,
så nå må jeg bare prøve å være veeeldig flink i dette svangerskapet hvis spiren klorer seg fast.
Jeg kan ikke gå opp 30 kilo igjen for å si det sånn. Da ruller jeg!;)
Vi prøvde i en syklus på tellemetoden som ikke gikk så prøvde vi en gang til med "eggløsningstissepinner"
og da satt den på første forsøk. Er fortsatt litt i sjokk :eek:

Back
Topp