NOEN MED 5 BARN ELLER FLERE?

Her er det 4 barn, alle mine. De er 18, 16, 4 og nesten 2[:)] Synes det er nok. Tviler på om jeg hadde klart å ha flere enn de jeg har.

ja,9 barn er mange,tror nok at kvardagen til tider er ganske heftig[:)]  vi her i huset lever i en moderne fam.han har 5 barn fra tidligere ekteskap,eg har ett barn fra tidligere,og så har vi ei lite tulle i lag.og nå holder vi på å prøve å få ett til i lag,så minste jente slipp og vekse opp som en skikkelig attpåklatt,og ikkje minst veldig bortskjemt.......[;)]så håper på full klaff veldig fort. men,syns det er veldig kjekt med mange barn.

Er det virkelig sant?
Det står det jammen med respekt av. Hvordan organiserer du hverdagen din da. Kan du ikke fortelle litt, hvordan få tid til deg selv oppi alt, for ikke å snakke om hver enkelts behov[8D]

Til dere som har fire og fem, hvorfor akkurat fire eller fem? Syns dere det er travelt? Hva med plass å greier da, man må jo ha plass til så mange også liksom.

Jeg har forresten tre gutter[:D]

Jeg har fem fra før, og venter nr 6 nå[:D]
Syns det er kjempe koselig med mange barn jeg[:)]

Kjenner jeg blir veldig imponert og føler meg "liten" som venter nr. 5....
De tre største er jo store (18,16,16) og minstemann en engel, så det blir jo som å ha et enebarn nesten. Kanskje en til??

3 stykker her.
Ære være dere som har fler.
Pleier å si til venninna mi so venter nummer to at : 1 er som ingen, 2 er som ti og tre kan være et helvete.

Sier det med et smil da, ville ikke ha byttet bort i det hele tatt.

ååå herregud..imponert..Jeg skulle først ikke ha noen..fikk en i alder av 34..skulle aldri ha flere..har nå 2 og jeg blir jo supersliten av det..de tar nesten livet av meg noen ganger..så all ære til deg..at det går ann..du må være superwoman [:D]

Hører ikke til her, men vil bare si; Jeg bøyer meg i støvet!!!

Her venter vi nr.5.
Vi og er en såkallt moderne familie, med 2 hver fra før.
Her regjerer hormonene siden vi har 3 jenter på 12, 14 og 16 og en gutt på 15.
I magen venter en gutt til :)

Back
Topp