Noen med 3 tette??

Mammate.AYTL

Forelsket i forumet
Hvor stor aldersforskjell er det mellom 1 og 2 å 2 og 3 og 1og 3? å hvordan er livet med 3 tette? hvordan var/er svangerskap 3 i forhold til de 2 første nå som dere allerede hadde/har 2 små?

Takk for svar[:)]

her er det ingen tette, men jeg kan dytte for deg [:)]
er du gravid eller vurderer du en til? [:)]

Har 3,5 år mellom 1 og 2 mann, og 16 mnd mellom 2 og 3 mann. Har gått veldig fint, men har og hatt de 2 elsdte i bhg! men travelt er det

dytter

Jente på 3 år og tvillinger på 7 mnd[:D]
Så her går det unna...

Men vet ikke hvordan det er å gå fra 1-2... Gikk rett til 3 vi[8D][:D]

ORIGINAL: **Turbotrusa**

Så her går det unna...

hehe:) ja da er det fort gjort:) kan tenke med du har my å henge fingrene i?

ORIGINAL: Mammate.AYTL

Så her går det unna...

Ja, fryktelig også til tider... Storesøster er EKSTREMT sjalu, så vi får rådgivning gjennom hs og familiekontoret. Neste blir PPT...

ORIGINAL: Mammate.AYTL

Så her går det unna...

Ja, fryktelig også til tider... Storesøster er EKSTREMT sjalu, så vi får rådgivning gjennom hs og familiekontoret. Neste blir PPT...

ojda[&o] det var ikke nå kjekt.. ikke enkelt åplutselig ha 2 nye familiemedlemmer å forholde seg til i en alder av 3.. blir jo vanskelig for hele familien det da skjønner jeg. håper det løsner seg snart da. å at hu ser at det kanskje ikke er så dumt å ha 2 mindre søsken. masse lykke til ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Mellom 1 og 2 er det 16 mnd, samme er det mellom 2 og 3.
Livet er sinnsykt hektisk, to tette var som ingenting forhold til dette. Hadde aldri trodd overgangen skulle bli så stor.
Svangerskapet siste gang var mye styr, mye lagt inn på sykehus pga premature rier - fikk beskjed om og ta det med ro noe som er håpløst med to små barn hjemme. Kos er det men jeg hadde aldri valgt nr 3 så tett om jeg kunne valgt.

ojda..[:o] det hørres ikke kjekt ut. så å ha de 2 første tett var nåkk eller? skmmelt med prematur rier da...

Tre tette her[;)] Ca 1,5 og 2 års mellomrom... Går foreløpig greit, men minstemann er jo ikke så gammel enda da... Nr 2 er ganske sjalu, men regner med det går seg til etterhvert.

Har alle hjemme foreløpig, men håper på bhg-plass til de to eldste fra januar av.

eldsta mi blir 5 nå i mai, minsten blir 2 i mars og nummer 3 kommer i januar. så det er nu kansje tett synes jeg selv og få tre barn i løpet av 3 år. ossen det blir anner jeg ikke,men er gla jeg har barnehageplass til dem slik at man får litt tid til den minste. med to bonus unger anna hver helg så tror jeg det kommer til og bli rimmelig hektisk og kaotisk til tider.

svangerskapet denne gangen synes jeg har vært pyton. med to unger og en kvalme som gjorde at jeg la av meg 10 kilo på 3 månder har det vært knall tøft. hadde nok tenkt meg om to ganger om jeg hadde vist det på forhånd.

Jeg har bare to tette jeg da, er 2 år mellom de. Jeg kjenner på meg nå, at jeg aldri kunne fått nr 3[&:] To små sliter meg ut, pluss 100% jobb... Jeg hadde forresten venta med nr 2 hvis jeg visste at han skulle få kollikk[;)] Man vet jo aldri hva man får, men jeg angra på det når vi sto midt oppi det[&o]

takk til dere som svarer[:)] greit å hør andres meninger å slik. bare pøs på om det er flere[:)]

Å føsj, eg veit at eg IKKJE skal ha 3 tette vertfall.

Men all ære til dikka so har!

jeg er ikke gravis asså.. har jeg veldig lyst da[:)] men er så usikker.. derfor er det kjekt å få vite hvordan andre har det[:)]

takk for svar alle sammen[:D]

Jeg har to tette, men planlegger en tredje! Anna kom i juli 07, Joakim i Januar 09, akkurat 18mnd mellom dem. Tenker å ta ut spiralen neste høst, og håper jeg blir gravid igjen like lett som de to første gangene! Drømmen er å få nr 3 i sept/okt 2011.

Synes det er slitsomt til tider nå, men jeg er skråsikker på at jeg vil ha enda en. Det koslige veier jo klart opp for det strevsomme![:D]

Lykke til!

jeg har fått 3 unger på 4 år. en i aug 04, mars 07 og okt 08.
elste jenta går 50% i bhg. de to andre er hjemme.
noen dager er slitsomme siden samboeren jobber borte man til fredag.
men jeg er såå glad at de er så tette. de er kjempe flink å leke ilag.
svangerskapene virker som om de blir kortere og kortere. sikkert siden man har så liten tid til å  tenke over det.

jeg har tattt ks på alle ungene og det har gått helt fint

Back
Topp