Knerten3
Glad i forumet
Så koselig ❤Sniker fra mars
Jeg venter nr 3 i mars, og eldste er da litt over fire og et halvt, og yngste akkurat to![emoji28] Tipper det blir noen slitsomme år[emoji85]
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig ❤Sniker fra mars
Jeg venter nr 3 i mars, og eldste er da litt over fire og et halvt, og yngste akkurat to![emoji28] Tipper det blir noen slitsomme år[emoji85]
Så herlig daVenter mitt 4 barn nå og er 39 år så tilhører vel den eldre garden Dette er min mans første barn. Mine andre barn er født i 98, 01 og 04 så dette blir en skikkelig attpåklatt å det er virkelig å starte på nytt men er bare koselig det og alle mine har ønsket seg flere småsøsken så de får ønsket oppfylt nå.
Så herlig da
Blir skikkelig skjemt bort av de andre
Så koselig ❤ mine to er 6 og 8.Venter nr 3 her også Har to "store" gutter på 8-og 10 år fra før
Samme alder på barna som her da ❤Jeg venter og nr.3 Heldigvis begynner guttene mine som fyller 8 og 6 år før babyen kommer store og etterhvert selvstendige... Blir 30 år i Desember selv. Så spennende tider for oss
Jeg er eldst
Rakk og bli 40 når spira satt!
Dette er nummer 4
Har en på 15,13og snart 3
Eg har 23 mnd mellom de to eg har, de har så mye glede av hverandre og leker så fint i lag, ja de krangler innimellom, men stort sett er de bestevenner Blir 4 år og 4mnd mellom nr 1 og nr 3, 2 år og 5mnd mellom nr 2 og nr3, spent på hvordan det blir med litt større alders forskjellJeg er 31 og venter nr. 3. Jeg har ei jente på fem og en gutt på 1, så er rimelig spent på hvordan det blir med to tette. Han rekker akkurat fylle 2 før mini kommer