Noen med 3 barn her/eller venter nr 3?

Venter nr.3 Her. Han eldste er 20, og vår felles eldste er 5. Har 3 barn sammen fra før på 5 og 2 1/2.
Har mannen som kom med tanken på nr.3, når han nevnte det så blåste jeg det bort, ville absolutt ikke ha 3 stk, og værtfall ikke om den tredje skulle bli lik sine søsken (alt for mye energi, lange ører, og ikke redd for noe/kløner)
Så ble vi gravide i fjord, og kjente på en ro med at nr 3 var på tur, men så mistet vi, og da kom følelsen av at noe manglet, så måtte jo bare prøve å få spiren til å sitte igjen, og nå er vi her med en ny spire.
Tanken på nr 3 skremmer livskiten ut av meg fremdeles, men denne følelsen av at noe mangler er der fremdeles, litt mindre nå som vi er gravide.
Jeg er nå 29 år, og når akkurat å bli 30 før denne skal komme. Blir da akkurat 3 år mellom vær av barna, født 2013, 2016 og forhåpentligvis 2019.

Venter mitt 4 barn nå og er 39 år så tilhører vel den eldre garden :D Dette er min mans første barn. Mine andre barn er født i 98, 01 og 04 så dette blir en skikkelig attpåklatt å det er virkelig å starte på nytt men er bare koselig det og alle mine har ønsket seg flere småsøsken så de får ønsket oppfylt nå.

Venter mitt 4 barn nå og er 39 år så tilhører vel den eldre garden :D Dette er min mans første barn. Mine andre barn er født i 98, 01 og 04 så dette blir en skikkelig attpåklatt å det er virkelig å starte på nytt men er bare koselig det og alle mine har ønsket seg flere småsøsken så de får ønsket oppfylt nå.
Så herlig da :Heartpink
Blir skikkelig skjemt bort av de andre :-)

Så herlig da :Heartpink
Blir skikkelig skjemt bort av de andre :)

Hehe ja det skjer nok å de har allerede spurt om de kan få være barnevakt i blant når den tid kommer :D

Jeg er 31,fylt 32 når baby nr 3 kommer. Jeg har en på 10 og en på 2,5. Kjente det hoppet,så her sa jeg at skulle det bli nr 3 så måtte vi kjøre på. For orker ikke så mange år en gang til. 10åringen klarer jo seg selv Men 2,5åringen er aktiv og sover ennå ikke alltid gjennom hele natten. Så blir spennende med en baby.

Jeg venter og nr.3 :nailbiting: Heldigvis begynner guttene mine som fyller 8 og 6 år før babyen kommer store og etterhvert selvstendige... :) Blir 30 år i Desember selv. Så spennende tider for oss :dummy1:

Venter nr 3 her. Fyller 28 nå i november og har en gutt på 8 og en jente på 5 fra før. Nr 3 her kom som
En overraskelse, så vi er spente på hvordan det blir med 3

Jeg er eldst:happy:
Rakk og bli 40 når spira satt!
Dette er nummer 4
Har en på 15,13og snart 3

å,nei du ;-)

Jeg blir 41 om 3 uker.
Venter også nr.4.
Har en på 10, 8 og snart 3.

Jeg er også 40, 41 neste år når nr. 3 kommer Skulle gjerne vært noen år yngre altså, men nå blir det sånn...

Jeg er 31 og venter nr. 3. Jeg har ei jente på fem og en gutt på 1, så er rimelig spent på hvordan det blir med to tette. Han rekker akkurat fylle 2 før mini kommer

Jeg er 31 og venter nr. 3. Jeg har ei jente på fem og en gutt på 1, så er rimelig spent på hvordan det blir med to tette. Han rekker akkurat fylle 2 før mini kommer
Eg har 23 mnd mellom de to eg har, de har så mye glede av hverandre og leker så fint i lag, ja de krangler innimellom, men stort sett er de bestevenner :) Blir 4 år og 4mnd mellom nr 1 og nr 3, 2 år og 5mnd mellom nr 2 og nr3, spent på hvordan det blir med litt større alders forskjell :)

Jeg er 40 og venter nr 3.
Jeg har 2 fra før på 18 og 13 år
Så for meg er det definitivt å begynne på nytt:)

Back
Topp