Noen med 3 barn her/eller venter nr 3?

Knerten3

Glad i forumet
Vi venter nr 3 og er så utrolig spent på hvordan det vil bli. Om det blir mye mer jobb enn med 2. Nå begynner de to andre å bli litt større og klarer mye selv. Hadde ikke klart 3 tette tror jeg Men uansett; en stor omveltning for oss alle. Godt vi har 9 md å forberede oss på

Hvis testene jeg har tatt nå stemmer,så venter vi også nr3. Mine to fra før er straks 8 og 11, så det blir jo som å starte på nytt Han har to på 5 og 7, så det her kan jo bli spennende. Begge våres minste vil jo gjerne bli storesøstre,så det er jo positivt da Hvor stress det blir vet jeg ikke,rekker jo å bli 36 for nr3 evt kommer,så det går nok bare bra [emoji16]

Hvis testene jeg har tatt nå stemmer,så venter vi også nr3. Mine to fra før er straks 8 og 11, så det blir jo som å starte på nytt Han har to på 5 og 7, så det her kan jo bli spennende. Begge våres minste vil jo gjerne bli storesøstre,så det er jo positivt da Hvor stress det blir vet jeg ikke,rekker jo å bli 36 for nr3 evt kommer,så det går nok bare bra [emoji16]
Så hyggelig med mange barn
Kan tenke meg søsknene blir glade!
Her er de andre to 6 og 8. Blir rart med baby igjen og jeg rekker jammen å bli 38 innen termin

Så hyggelig med mange barn
Kan tenke meg søsknene blir glade!
Her er de andre to 6 og 8. Blir rart med baby igjen og jeg rekker jammen å bli 38 innen termin

Pjuh da er jeg ikke den eneste over 30 da [emoji85] Ja,men kjære tid å koselig det er med baby også. Jeg som absolutt ALDRI skulle ha flere,rart med det når man plutselig faller pladask for en kjekkas haha. Ja,tror det blir jubel når nyheten slippes,om det her stemmer da,hehe.

Vi har 2 fra før, på 8 og 10,5 år :) Jeg føler tiden har gått så alt for fort, så gleder meg til forhåpentligvis å få en til, og få forlenget småbarnstiden. Holdt på å få litt sjokk her om dagen da eldstemann snakket om at han ville begynne på Tomb jorbruksskole når han begynner på vgs. Er en internatskole, så gikk brått opp for meg at om 5 år, så bor han kanskje ikke hjemme lenger.. :O Begge to er veldig selvstendige og tar i et tak både på gården og i huset når det trengs. Så tror ikke det byr på store problemer å øke til 3 :)

Venter nr 3 ja . Har vært lenge frem og tilbake om nr 3... men nå har vi tenkt på det i 1 år så da fant vi ut at det blir nå eller aldri . Glede oss masse men er selvfølgelig bekymret for de utfordringene som vil komme! De to andre er nesten 8 og 5 når babyen kommer så håper jo at de kan hjelpe litt til

Venter nr 3 ja . Har vært lenge frem og tilbake om nr 3... men nå har vi tenkt på det i 1 år så da fant vi ut at det blir nå eller aldri . Glede oss masse men er selvfølgelig bekymret for de utfordringene som vil komme! De to andre er nesten 8 og 5 når babyen kommer så håper jo at de kan hjelpe litt til
Ganske likt som her da. Mye tanker om dagen, har også vurdert lenge fram og tilbake. Trodde ikke jeg kunne få flere heller. Blir veldig rart og spennede m alt babyopplegg igjen. Helt ny hverdag.

Jeg er 30 år og venter nr 3. Vi har 2 gutter fra før, en på 3 og en på 6[emoji4] spent på om det blir gutt eller jente denne gangen [emoji847]

Jeg er 26, og har to jenter på 5 og 8 år fra før. Veldig sikker på at det blir gutt denne gangen, blir spennende!

Jeg er 32 og venter nr 3. Har en gutt på 5 og ei jente på 2år fra før. Går en veldig spennende tid i møte, gleder meg til å hilse på minsten på oul i desember. Kanskje det blir et ekstra spesielt julekort i år om vi klarer å holde oss så lenge [emoji6][emoji173]️

Vi har 2 fra før, på 8 og 10,5 år :) Jeg føler tiden har gått så alt for fort, så gleder meg til forhåpentligvis å få en til, og få forlenget småbarnstiden. Holdt på å få litt sjokk her om dagen da eldstemann snakket om at han ville begynne på Tomb jorbruksskole når han begynner på vgs. Er en internatskole, så gikk brått opp for meg at om 5 år, så bor han kanskje ikke hjemme lenger.. :O Begge to er veldig selvstendige og tar i et tak både på gården og i huset når det trengs. Så tror ikke det byr på store problemer å øke til 3 :)
Så spennende da! godt å ha to flinke hjelpere. Jeg er veldig spent på å begynne helt på nytt igjen
.de to andre har så tett forhold og mye glede av hverandre. Redd sistemann ikke får d samme forholdet

Sniker fra mars

Jeg venter nr 3 i mars, og eldste er da litt over fire og et halvt, og yngste akkurat to![emoji28] Tipper det blir noen slitsomme år[emoji85]

Jeg er 31 år og venter barn nr 4 Har 2 gutter, 11 og 7år og ei jente på 5. Sniker meg forresten inn her med positiv test i dag ☺️

Vi venter på nr 4 :love017
Hans første .
Har 18 -13 - 9 år her :angelic::angelic:
Blir virkelig å starte på nytt , og jammen klarer jeg å fylle 37 år her før spiren melder sin ankomst ....
Vi har prøvd lenge og håååper stort at alt går bra denne gangen...
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp