Noen med 2,5 år mellom barna?

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Hvordan har det vært? :-) har en sønn som kommer til å være 2,5 år når spiren kommer. Får høre av andre hele tiden at det er så tett. Føler ikke det selv og forstår ikke hvorfor folk må uttale seg om det..

Her blir det 2,9 mellom og jeg syns det er mer enn nok år mellom :p meg og brodern er det 1,5 år mellom og det er helt ypperlig for oss :) strevsomt når barna er små, men det er jo bare en periode..

Blir to og et halvt mellom minste og bebisen, og tror det blir bra:)
3 år mellom guttene vi har!

Jeg tror 2,5 er perfekt. Har alltid tenkt mellom 2,5-3 år er passe, så de to første mine skiller nesten nøyaktig 3 år og minste og den i magen vil skille 2,9 år. storesøskenet er stort nok til å skjønne litt mer, samtidig som det er ikke er for langt unna i forhold til interesser. Mine to leker kjempe fint sammen..

2 år imellom de to jeg har og til mer de vokser til mer leker de sammen :) Nå er gutten eldst og jenta yngst så tror det har mye å si siden jentene utvikler seg fortere. Merker at hun vokser innpå han på en måte

Det har forsket på at 2 år og 8 mnd er den perfekte aldersforskjellen :)

Her blir det 2 år og 10 mnd
Visste vi skulle gått for august :p

Det er 2 år mellom mine, og kjenner det er strevsomt innimellom. Når minsta var 4mnd slutta 2 åringen med bleier og da ble det hektisk med dogåing ;) nå er de 2 og 4 og krangler og terger hverandre nesten hele tiden, selv om de til perioder leker sammen og koser hverandre ofte. De spør etter hverandre om en er borte, så er nok en periode de er inne i.;) når nr 3 kommer blir de 3 og 5 år, og tror det blir bedre? ;)

Har rett under 2 år med mine gutter, og syns ikke det har vært noe problem. Litt slitsom når de var trassige begge to, men veldig behagelig nå som de er skolebarn at de er så tette og har ganske felles interesser og forståelse av verden.
Var iallfall ingen problem første halvannet året da minsten var baby slik mange vil mene at det skal være.

Her blir det 3 år mellom. Syns det er passe jeg:) sku gjerne hatt 2 år.

Sniker fra august.. Har akkkurat 2,5 år mellom gutta mine! Helt supert! Og nå som de er snart 3 og 5,5 begynner de virkelig å leke fint sammen :) Gled deg du :)

Så godt å høre at det er flere som har gode erfaringer med 2,5 år :-) fikk litt "hetta" når alle hele tiden skal si at det er veldig tett. Men jeg tror det blir veldig bra :-)

Back
Topp