Noen me innblikk?

LofotPia

Glad i forumet
Jeg skal betale noen for å vaske ut leiligheten vår når vi flytter, men har ingen ide om hva jeg skal betale! Hva er normalt å betale?
Er en leilighet på 50 kvadrat, så ikke så stor:) Er jo kun kjøkken og bad som er litt arbeid med å vaske. Hva vill du betalt?
 
Jeg la jobben ut på mittanbud.no og fikk priser fra flere firmaer når jeg skulle ha utvask sist. da får man jo også muligheten til å lese hva andre mener om firmaet :)
 
Vi betalte 2000 hvitt. 50 kvm i Oslo. Det kryr av vaskefirmaer, så ble nødt til å slette annonsen kjapt. Ble nesten spammet ned av forespørsler.
 
Vi betalte 2000 hvitt. 50 kvm i Oslo. Det kryr av vaskefirmaer, så ble nødt til å slette annonsen kjapt. Ble nesten spammet ned av forespørsler.

Det skriver jeg under på! Måtte også slette annonsen :eek: Men her er det ei dame som skal vaske for kun 300kr :) Men er lite vask da, så lenge leiligheten er så rein :) er gulv og kjøkken og bad.
 
Det skriver jeg under på! Måtte også slette annonsen :eek: Men her er det ei dame som skal vaske for kun 300kr :) Men er lite vask da, så lenge leiligheten er så rein :) er gulv og kjøkken og bad.

Herregud så billig :eek:
 
Back
Topp