Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat ferdig utdannet adjunkt, men er jo ikke i jobb enda, så får dessverre ikke stemme.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Aner ikke, klarer ikke bestemme meg :/
NEI
Fordi avtalen er elendig. Stemmer jeg ja sier jeg at jeg er fornøyd, noe jeg ikke er.Hvorfor?
Fordi avtalen er elendig. Stemmer jeg ja sier jeg at jeg er fornøyd, noe jeg ikke er.
Mindre fleksibel arbeidsdag, mindre lønn for ekstraarbeid (vikartimer). Kommer ikke på alt i farten.Mange spm fra megHva er det som gjør at du synes avtalen er elendig?
Mindre fleksibel arbeidsdag, mindre lønn for ekstraarbeid (vikartimer). Kommer ikke på alt i farten.
mulig jeg er uviten her altså.. men jeg som fagarbeider i barnehage er 110 % tilstede jeg også, i 7,5-8 timer hver dag.. det går i ett da også, uten pauser (sett bort ifra 30 minutter da)
så det gjelder jo flere arb.grupper?
og er det 5-6 timer undervisning, så har man 2 timer planleggingstid hver dag, ellier minst 1 time?
og å sammenligne med barnebesøk, så håper jeg virkelig læreren har mer ro og kontroll på timen enn så ;=)
og avspasering av resterende plantid og møter blir de 8 ekstra uker ferie?? det er goood tid til å avspasere. jeg har bare 5 uker ferie i året, mens lærere har 12-13 uker. inkl avspas.
mulig jeg tar hakkende feil her altså..
mulig jeg er uviten her altså.. men jeg som fagarbeider i barnehage er 110 % tilstede jeg også, i 7,5-8 timer hver dag.. det går i ett da også, uten pauser (sett bort ifra 30 minutter da)
og er det 5-6 timer undervisning, så har man 2 timer planleggingstid hver dag, ellier minst 1 time?
og å sammenligne med barnebesøk, så håper jeg virkelig læreren har mer ro og kontroll på timen enn så ;=)
og avspasering av resterende plantid og møter blir de 8 ekstra uker ferie?? det er goood tid til å avspasere. jeg har bare 5 uker ferie i året, mens lærere har 12-13 uker. inkl avspas.
VI er flere i den der. Har flere venner som er lærere og de har et fagforbund som har tradisjon for å ha jobbet godt for de. Nå MENER JEG at fagforbundet til lærere og sykepleiere svekkes siden de er slått sammen i en stor gruppe som HELE tiden sammenligner f.eks nettopp lærere og sykepleiere.mulig jeg er uviten her altså.. men jeg som fagarbeider i barnehage er 110 % tilstede jeg også, i 7,5-8 timer hver dag.. det går i ett da også, uten pauser (sett bort ifra 30 minutter da)
Jeg forstår ikke problemet med at lærerne må være på skolen en vanlig arbeidsdag som folk flest. Jeg er sykepleier, må jobbe når mann og barn har fri på kvelden i helgene og i høytider. Med så lang sommerferie , og fri alle andre ferier syns jeg dette er drøyt altså!!!!!!!