Noen julibarn som har begynt å bevege seg?

Bkno2635272

Andre møte med forumet
Frøkna her ruller ikke fra rygg til mage, men tipper ofte fra mage til rygg. Begynte i dag og skyve seg bakover.

Mi er 5 mnd, ruller fra rygg til mage. Ikke noe mer bevegelse annet enn at hun har begynt å ta etter føttene sine :)

Her ruller hun overalt og alle veier. 5 mnd lille julaften.
Hun drar seg fremover om hun holder fast i noe. Veldig gøy å se på henne, men må begynne å passe på litt nå siden hun skal plukke på alt :p

Lillemann åler seg rundt som en klokke :P ruller ikke fra rygg til mage men kommer seg lett på siden :) tipper over fra mage til rygg av og til :) er 5 mnd i morgen

Lillegutt ruller fra rygg til mage, og roterer rundt.
Han snur seg ikke fra mage til rygg enda. Vil helst ikke ligge på ryggen.

Veldig nysgjerrig og av den klåfingra sorten .. Så er spent på når det går videre . Er begynt å dra beina opp under seg avogtil når han ligger på magen, tror det er ubevisst.

Mini er 5mnd idag :) ruller rundt fra rygg til mage... Og snur seg som ei klokke.. Åsså ligger han ofte og gnager på tærne sine :p

Ruller alle veier. Legges hun på rygg er det rett på magen. Kommer seg litt frem om hun drar i noe. Vil helst opp i sittende stilling og blir fort sur på gulvet. Blir seks måneder femte januar.
Når hun ligger på mage går armer og føtter i lufta samtidig slik at hun ligger og "svever". På rygg går føttene i munnen konstant :p

Lillemor ruller fra mage til rygg og tilbake og krabber litt. :) Ellers følger med på alt og er kjapp til å få med seg ting/klore seg fast i ting man går forbi ned henne. :D

Ruller mest fra rygg til mage :) så ligger hun å sparker i gulvet eller sparker seg fra forskjellige ting så hun kommer seg rundt på en eller annen måte :) men jeg tror ikke det er lenge før hun åler seg framover. Hun har teknikken inne :)

Han ruller fra både mage og rygg, Aker seg rundt på gulvet/senga, er i krabbestilling nesten hele tia men foreløpig går det bakover og ikke fremover Haha ellers så vil han sitte, stå, gå og hoppe. Han er veldig aktiv og har hvert det hele tia Hehe

Når dere sier krabbe, mener dere da med knærne?? Mi er et stykke unna det merker jeg :P Hun ruller (rygg til mage, motsatt vei er nok ikke interessant nok), åler seg litt og snur seg rundt i ring. Artig at de blir litt mer mobile :)

Når dere sier krabbe, mener dere da med knærne?? Mi er et stykke unna det merker jeg :P Hun ruller (rygg til mage, motsatt vei er nok ikke interessant nok), åler seg litt og snur seg rundt i ring. Artig at de blir litt mer mobile :)
Her prøver hun å komme seg opp på knærne, men er ikke helt der enda. Hun rullet heller ikke fra mage til rygg eller rygg til mage på høyre side på siste kontroll den 10. Desember, men nå ruller hun overalt alle veier. Så det kom plutselig :p

Når dere sier krabbe, mener dere da med knærne?? Mi er et stykke unna det merker jeg :p Hun ruller (rygg til mage, motsatt vei er nok ikke interessant nok), åler seg litt og snur seg rundt i ring. Artig at de blir litt mer mobile :)

Ja, på knærne. Men hun kommer seg ikke mange steg av gangen enda. ;)

Lillebror er av den bedagelige typen,så etter at han klarte å snu seg fra mage til rygg og rygg til mage er det ikke interessant lenger :p han snur seg ofte sånn at han er på nippet til å bikke over,men så bikker han seg tilbake igjen :D men å snu seg rundt (med klokken) er morsomt da.. Og å dytte seg bakover - helt til han ikke kommer lenger.. Da blir han sint :p

Her snudde William seg fra rygg til mage for første gang bevisst idag, men flytter seg ofte bakover med beina eller sidelengs med klokken! Han vil også komme seg framover når han ligger på magen så får se når han skjønner hvordan ;)

her har hun rullet ei stund. Hun ble 6 mnd i går og har rullet alle veier siden rett før hun ble 4 mnd bevisst, men det er først siste måneden det virkelig har løsnet fra mage til rygg. Tidligere gjorde hun det av og ti, men nå er det like naturlig som fra rygg til mage. hun går også rundt som en sekundviser, både med og mot klokken og bruker både armer og bein. Åler seg bakover og styrer på :P Når hun ligger på gulvet med leker rundt seg åler hun seg per i dag kun bakover, men i leikegrinda, der babygymmen hennes er er hun nok litt tryggere da hun har brukt den siden hun var bare noen få uker, så i dag kom hun seg faktisk pittelitt fremover også ved å dra seg mot ei leike med armene :D Satser på at hun fortsetter og at hun begnner å gjøre det på gulvet også. Tipper det blir en større åpenbaring for henne enn når hun skjønte hun kunne komme seg bakover :P

Termin 31. Juli så nei. Litt tidlig for meg. Venter tvillinger så det kan jo ta litt lenger tid har jeg hørt

Back
Topp