Noen i trondheim/trøndelag her?

Trondheim her å :-)!!
Snart 26,har en gutt på 6 fra før !

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei har ikke gjort d enda,så bare du å ta ansvar viss du vill ;) hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er ei for hele 2014

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heimdal/Tiller, tredje barn og er 16 uker i dag :) 27 år :)

Helt ny på forumet her, men fant denne tråden så tenkte jeg skullle slenge meg med ;)
Trondheim/Lade her, 30 år og 16 uker på vei med første barn :)

Hei :-) helt ny her. Bor i Tr.heim, 26år og gravid for første gang :-) 14+1 i dag :-) Er det laget en facebookgruppe? Hvordan kommer man med i denne?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra juni , bor ikke i trondheim men er veldig enkelt for meg å komme meg til trondheim ;)

gøy å se så mange trøndere her da :) jeg går aldri lenger enn 35 uker gravid. så jeg kommer mest sannsynlig til å føde i mai. så jeg er litt inne her å sniker å snoker :)

Hei dere foresten!!!!
Søk på 'gravid trondheim 2014' på facebook om dere vil være med i trondheimgruppe :))

Hei:) kattem/heimdal her:) jente på 26 år. Har to gutter på en på snart 2 år og han største er 4 år. Venter våres 3 i mai:) 16+6 i dag :D

Jeg vil veldig gjerne være med i facebookgruppa, men er det noen som vet om det vises på profilen min om jeg blir med i gruppa? Har ikke offentliggjort graviditeten på facebook enda, og er jo litt avslørende om jeg joiner en gravidgruppe

Det kan vises som forslag om gruppe til andre mødre som allerede er i andre mammagrupper, så om det er helt hemmlig bør du vente litt :)

Det kan vises som forslag om gruppe til andre mødre som allerede er i andre mammagrupper, så om det er helt hemmlig bør du vente litt :)

Uuups, her er det fortsatt hemmelig på face, men jeg er medlem i gruppen... Jaja, det får bare være :) Skal offentliggjøre det rett etter oul uansett, om 3 uker :P

Tjohei! Ble det facebookgruppe? Skal være ærlig å si at jeg ikke er superaktiv på bv..
Trude, 29 år. Bor på Fosen.. Har gutt på 16 mnd. Er også snart på sv.penger, då et hav av tid før mai :)

Hei :) Ny på forumet her! :) Silje, 26 år. Bor på Byåsen. Venter mitt første barn. Er 17+5 idag :)

Back
Topp