noen her

x1xAnHe

Glad i forumet
som har tenkt å sy voksipose selv? jeg holder på, men fy faen så mye rare løsninger jeg må ty til, skjønner ikke at noe kan bli så skjevt og skakkt når jeg har målt opp etter mønster... [:@][:@]
Håååper det ikke blir så ille tilslutt da, men gjør vel samme nytten uansett hehe *trøste*trøste*

jeg må bare si; SÅ FLINK DU ER!! [:)] Hadde nok ikke gjort nytten sin en gang hvis jeg skulle sydd [8D]

Nei,ingen planer om det...jeg er ikke flink til sånt i det hele tatta...men så flink du er,blir nok bra til slutt [;)]

hehe nei ble ikke noe bra, men den gjør vel nytten uansett [:)] Masse småfeil som ikke synes på avstand[;)]

Jeg skal... Den første jeg sydde hadde en hel del rare løsninger. Men den ble grei nok til at jeg kunne gi den vekk. Og de ble kjempe glad for den[;)] Den første er alltid verst!

Hm... Har store planer om det, men har utsatt det litt til mamma har tid til å hjelpe meg... Klippet ut mønsteret, og syntes det ble litt rart, og det syntes mamma også, så nå har vi fått låne en å se etter. Håper resultatet blir bra til slutt for materialet kostet jo litt, da...[8D]

kjøpte poplin til å ha utenpå, snor og glidelås (som forresten ble for lang..) på stoff og stil her i trondheim, de har også nettbutikk. Fleeceteppe til å ha inni kjøpte jeg på princess og dyna til å ha inni på ikea (35 kr eller noe sånnt)
Kom på mindre en 300 kroner tilsammen [:)] Billig!

Fleecepledd er kanskje ikke det lureste å ha inni da har jeg tenkt på etterpå, kan jo bli klamt, men får legge et tøystykke/trekk/helsepledd eller noe sånnt inni om han blir svett og klam.

jeg har sydd en til sønnen min[:D]

hmm... dette har jeg ikke tenkt på..[8|] Hvor finner dere oppskriftene jenter?? Symaskina står jo bare å venter her[:D][;)]

hehe, lykke til! Jeg har sydd 2 stk selv.. Etterpå vil vi se bilder [;)][:D] 

Back
Topp