Noen her som

Snart4kids

Gift med forumet
Noen her som har en kronisk sykdom eller lignende ?
Hvordan har dere det? Med baby og hverdagen ?

Tror hun mener diabetes, ms, me, fibriomyalgi, depresjoner, reumatiske lidelser osv.

Har ikke noen av de men har en mann med migrene ^^ Og noen ganger i året blir jeg litt sportsgal hvs det teller [:D]

En kronisk sykdom kan være for eksempel ryggproblemer og senebetennelse.
sykdom som utvikles langsomt, er langvarig eller tilbakevendende.

Okei. da trur ikke jeg at jeg har noen.. einast vist at depresjon teller.. (Nooe jeg trur jeg har)... [:-][;)]

Jeg er under utredning på reuvmatalogisk avd., og har vært det noen år nå. Går daglig på tabletter.
Gikk fint både under sv.skap og etter [:)]

Min mann har beckterev eller hvordan det skrives.. Revmatisk sykdom som går mye på rygg.. Ryggraden hans er stivnet fra korsrygg til skulderblad.. Litt redusert bevegelighet kan en si.. [:D]

Foreløpig har det lite å si i forhold familielivet, men det vil nok komme noen begrensninger for han opp igjennom årene. Men då får vi finne løsninger på det.. [:D]

ORIGINAL: Tonemoj

Jeg er under utredning på reuvmatalogisk avd., og har vært det noen år nå. Går daglig på tabletter.

ja revmatisme er faktisk bedre når man går gravid! merkelig, men sant! [:)]

ORIGINAL: mklu83

Min mann har beckterev eller hvordan det skrives.. Revmatisk sykdom som går mye på rygg.. Ryggraden hans er stivnet fra korsrygg til skulderblad.. Litt redusert bevegelighet kan en si.. [:D]

Foreløpig har det lite å si i forhold familielivet, men det vil nok komme noen begrensninger for han opp igjennom årene. Men då får vi finne løsninger på det.. [:D]

moren min har også det. forferdelig sykdom [:(]

vil bare legge til (til havet som lurte på hva det betydde) at kronisk betyr at man ikke blir frisk fra det. det kan bli bedre, men ikke frisk. [:)]

*borte*

Har du noe da, siden du spør? [:)]

ORIGINAL: girlypai

Ja, veldig merkelig! Var kun ekstra trøtt pga det. Også fikk jeg ikke slutte med tablettene, da dette var verre både for meg og ham. Også fikk jeg ekstra oppfølging med UL en gang i uken fra uke 16 til 26 pga fare for hjerteblokk. Men heldigvis gikk alt fint med lillegutt [:)]

ORIGINAL: girlypai

Ja, veldig merkelig! Var kun ekstra trøtt pga det. Også fikk jeg ikke slutte med tablettene, da dette var verre både for meg og ham. Også fikk jeg ekstra oppfølging med UL en gang i uken fra uke 16 til 26 pga fare for hjerteblokk. Men heldigvis gikk alt fint med lillegutt [:)]

Ikke så veldig merkelig egentlig, siden revmatisme er en autoimmun sykdom, altså immunsystemet angriper egen kropp. Og under graviditeten er immunsystemet svekket for at vi ikke skal støte fra oss fosteret, som bonus blir en da midlertidig bedre av bla.a revmatisme  [:)]

har kronisk bihulebetennelse viss de teller[8D] men er bare trøtt og sliten i tryne hele tiden.. tett i bihulene konstant også.. Mannen går sjukmeldt fordi han har en nerve som ligger i klem da.. gått hjemme i 4 måneder nå.. så han klarer bare å bære lillegull i korte perioder...

Kan ikke svare helt på det enda, er mye hos legen påga ting.
ORIGINAL: hb77

Har du noe da, siden du spør? [:)]

Back
Topp