noen her som

ja,jeg er det.
sliter noe helt forferdelig med kvalme døgnet rundt og spyr om mårran,kveld og litt på dagtid. ike morro i det hele tatt og er kraftig lei allerede. (å være kvalm assa)

eg er men bare i går og i dag[:)]

ORIGINAL: LilleDesember

ja,jeg er det.
sliter noe helt forferdelig med kvalme døgnet rundt og spyr om mårran,kveld og litt på dagtid. ike morro i det hele tatt og er kraftig lei allerede. (å være kvalm assa)

Sånn som jeg har det[&o] var ikke på jobb i går og ikke i dag..., skal til legen til onsdag, det er jo en stund til..., detta er helt j**** spørr du meg...., grusomt å hvere så sårlig......

Jeg er først og fremst sykemeldt på grunn av bekkenløsning, men det gjorde ikke saken bedre at jeg er så kvalm. Har kastet opp så mye at jeg har gått ned i vekt de siste dagene.[:(] I alle fall står det både bekkenløsning og kvalme på sykemeldingen min.

ORIGINAL: Sukkertopp

Jeg er først og fremst sykemeldt på grunn av bekkenløsning, men det gjorde ikke saken bedre at jeg er så kvalm. Har kastet opp så mye at jeg har gått ned i vekt de siste dagene.[:(] I alle fall står det både bekkenløsning og kvalme på sykemeldingen min.

Uff, er ikke no digg det der..., skal t legen onsdag jeg..., kjempe dårlig, har oxo gått ned i vekt, får ikke i meg mat, eller jeg får i meg mat,men det kommer alltid opp igjen[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ser du er fra Vestfold oxo[;)]

Er ikke sykemeldt nei. men kjenner at jeg kunne tenkt meg å være det. Og jeg hører litt hvisking og tisking om hvorfor jeg er kvalm og uggen på jobb nesten hver dag. Ikke så rert. jeg hadde nok tenkt det samme som de sikkert tenker.

Men i tillegg til kvalme er det jo dette med ABSOLUTT null energi. HElt tomt.
Men hvis det ikke blir verre, får jeg bare holde ut.

ORIGINAL: Girl85

ORIGINAL: Sukkertopp

Uff, er ikke no digg det der..., skal t legen onsdag jeg..., kjempe dårlig, har oxo gått ned i vekt, får ikke i meg mat, eller jeg får i meg mat,men det kommer alltid opp igjen[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ser du er fra Vestfold oxo[;)]
Jeg er fra Tønsberg. Hvor bor du da?

Samme her med maten, jeg spiser masse jeg. jeg er sulten mye av tiden, og spising døyver kvalmen litt. Problemet er at det meste kommer opp igjen.

Back
Topp