Og vil vise frem hva dere har sydd til den lille så langt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin! Jeg har også sydd pose til lillemorJeg sydde denne. Skal sy en til med glidelås, som passer bedre til høst/vår, men får ikke sydd stort lenger med den gedigne magen i veien, så det får vente til hun er ute. Har også sydd et par rangler og pipeleker![]()

Er så vanskelig å finne ut på nettet i den jungelen 
En cover brukes til «pyntesøm» og lager ett mer profesjonelt uttrykk. En tvillingnål på vanlig symaskin gjør samme nytten, bare ikke like fint. men overlock syr og skjærer stoffet samtidig. Den syr også med fire tråder, så den kaster over sømmen samtidig som den syr, så om du feks syr i fast stoff så skal du ikke trenge å sy både rettsmøte og sikksakk for at ikke stoffet skal rakne. Men denne maskinen kan kun brukes på å sy sammen to deler, man kan feks ikke sy en søm midt på stoffet, kun kanter. Den er også veldig mye lettere å sy i elastiske stoffer med, da stoffet ikke drar seg på samme måte som på en vanlig symaskin.Har lyst til å begynne å sy litt. Strikker masse og kjenner at det kunne vært gøy å utvide litt. Har en helt enkel symaskin fra Janome. Også har jeg bestilt en bok som jeg fant på salg i dag. Har sydd en barnebukse tidligere, så kan heeeelt basic. Håper jeg får til noe!
Hva slags symaskiner har dere som syr litt? Har skjønt at det er forskjellige typer maskiner? Noen som kunne gitt meg en kjapp innføring? Tenker på coverlock og overlock og sånn, uten at jeg beit helt hva det betyrEr så vanskelig å finne ut på nettet i den jungelen
![]()