Min må ta ul av hoftene etter vi var på 6 ukers kontroll... Andre som skal eller har gjort det? Håper vi går fri og slipper putebehandling...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHar fått time neste uke... Jeg tror egentlig hoftene er helt fine. 1% av babyer blir født med hoftedysplasi og det forekommer hyppigst hos jenter og førstefødte. Min gutt er altså gutt og nr tre født fra denne kroppen. Vi har ikke hoftedysplasi i familien og han kom rette veien ut med hodet først... Det var heller ingen klikkelyd d legen undersøkte hoftene hans. Sjansene er små for at hoftene ikke er normale, men man blir jo en liten smule bekymret uansett!
Et ikke ekspert; men mener å ha lest, at bæresella kan brukes om det er tvil - føttene spriker jo i sellen ; såfremst det ikke er babybjørn (den er jo nesten fyfy) Bena spriker jo når puten brukes...Jenta vår har nettopp vært på kontroll på hoftene når hun var 6 uker, de var visst fortsatt umodne men trengte ikke pute. Noen som vet om det gør ann å bruke bæresele? Glemte jo helt å spørre legen om det :-/