Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mor har gluten allergi så om det spares penger å lage selv hadde det vært fint å viteHar dere reknet på om det er noe penger å spare på det i forhold til å kjøpe ferdig i butikk?
Må nok prøve meg på hjemmelagd brød jeg og.. Men det er jo et hav med oppskrifter! Det som forvirrer meg mest er alle meltypene, hva er sunt/grovt, hvordan melet "oppfører" seg, hva som er best til bakst/kaker matlaging osv osv. *SUKK*
Hva slags oppskrift bruker du da? Vanlig, bare bytter ut melet eller?Jeg bruke Finax sin grove melmix, er ikke spesielt dyr. Vel 30kr og en pakke holder til 2 brød! Brødene blir luftige og saftige, og smaker helt som vanlig brød. Jeg skjærer det opp og fryser ned, så tar vi opp et par skiver til hvert måltid bare!![]()
Nei, jeg fulgte bare oppskrifta på pakken som melet var i jegHva slags oppskrift bruker du da? Vanlig, bare bytter ut melet eller?![]()
Toaster alltid jeg også, men det henger igjen en rar ettersmak av fria sine brød syns jegOrker ikke å bake selv (har aldri funnet en ok oppskrift som jeg får til heller), syns det er like enkelt å kjøpe. Fria sine brød er jo gode, så lenge de er toasta syns jeg..![]()
ja, enig med ettersmak med mindre du spiser noe kraftig pålegg. Hehe, men jeg er så skeptisk/redd for å prøve ut nye brød. Er ekstremt kresen.. Hva liker du?Toaster alltid jeg også, men det henger igjen en rar ettersmak av fria sine brød syns jeg![]()
Jeg er ganske ny på å spise glutenfritt, fikk påvist cøliaki for rett over 2 uker siden. Jeg må også ha mye pålegg på, og der er jeg kresenja, enig med ettersmak med mindre du spiser noe kraftig pålegg. Hehe, men jeg er så skeptisk/redd for å prøve ut nye brød. Er ekstremt kresen.. Hva liker du?![]()
Cøliaker selv. To år, men fortsatt skeptisk. Hehe.. Brunost dekker mye brødsmakJeg er ganske ny på å spise glutenfritt, fikk påvist cøliaki for rett over 2 uker siden. Jeg må også ha mye pålegg på, og der er jeg kresen![]()