Noen her som ikke visste kjønn med nr 1

Vi visste ikke med første og skal heller ikke vite denne gangen, men jeg kjenner at jeg sliter veldig! :P Jeg er så utrolig nysgjerrig! Kjønn var ikke noe jeg tenkte noe særlig på i det hele tatt med første.

Vi ville ikke vite på de tre første. Synes det var så spennende :-) på nr 4 fikk vi vite kjønnet, for da ville vi finne ut hvordan det var å vite det på forhånd :-) Det var veldig fint å vite også, da kunne jeg forberede mere og vi kunne bestemme navn etc.

Ville ikkje vite med nr 1. Men med nr 2 og 3 ville eg vite. Følte det var lettere å knytte meg til og bli kjent med den lille i magen når eg viste ka det var. :) Også syns eg det var like spennende å vite som å ikkje vite :) Ein veit jo ikkje korleis babyen ser ut, str på den osv.. Einaste ein veit er kjønn liksom.. :)
Sleit med fødselsdep etter nr 1, men det trenge nødvendigvis ikkje å ha noke med om eg viste kjønn eller ikkje da :P

Vi visste ikke med førstemann, og denne gangen har vi nøyaktig fire og en halv dag til på å bestemme oss. Mannen har ikke lyst, men sier at vi kan hvis jeg vil. Jeg diskuterer frem og tilbake med meg selv hele tiden, og klarer ikke finne ut hva jeg har mest lyst til. Kjekt å vite, men var jo veldig spennende sist også da.

Ja vi visste ikke med nr 1 men med nr 2.

Jeg visste ikke om jeg ønsket å vite med nr 1 og bf ville ikke vite. Så da ble det til at vi ikke visste. Med nr 2 var jeg helt klar på at jeg ville vite! Synes jeg fikk et mye mer personlig forhold til babyen i magen når jeg visste litt mer om den. Og mye lettere mtp innkjøp, man ser mye fint men tenker "nei vet jo ikke om det passer".

Jeg visste med nr 1, men ikke med nr 2.
Syns det var utrolig spennende å ikke vite, og egentlig irriterte jeg meg grønn på at de ikke så noe på UL.
Var til og med på en ekstra UL bare for å få vite kjønnet, men babyen var ikke med på det :P
Er utrolig glad i ettertid at de ikke så noe. Det gjorde hele opplevelsen ekstra mer fantastisk :)

Men som visste med nr 2? Altså nå er jeg bare 4+3, men tankene snurrer jo godt allerede;) Vi visste ikke kjønn med lillegutt da vi ikke ønsket det. Var så utrolig spennende:) Men denne gangen er jeg litt i tvil merker jeg. Har jo litt tid på å bestemme oss enda heldigvis:)

Gullskatt juli12:)

Me visste ikkje med nr.1, av eige val. Med nr. 2 valgte me å vite. Eg angra den avgjersla før eg lukka døra på legekontoret etter UL. Eg syns det tok vekk noko av magien liksom, vanskelig å forklare. Det er jo sjølvsagt meir praktisk å vite, for då kan ein sortere klær etc..men i dei minste klærne finnes det mykje fint nøytralt. (og vår gut, måtte arve ein del av søstera uansett ;))

Med tredjemann valgte me på nytt å ikkje vite kjønnet. Det er det eg har trivest mest med!

Back
Topp