Noen her som ikke har tilgang på skjult forum?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
For å avklare det først som sist.

Noen "aktive" som ikke har tilgang?

Hvem er tilgangsansvarlig, og er hun aktiv fortsatt?
 
Atpåklatt (et eller anna nr) er tilgangsansvarlig. Hun har ikke vært aktiv siden før hun fødtr
 
Kvalifiserer du etter kravene? I så fall må vi få ordnet det :)
 
Atpåklatt (et eller anna nr) er tilgangsansvarlig. Hun har ikke vært aktiv siden før hun fødtr
Da må vi bytte

Jeg var før henne.

Noen andre som har lyst eller skal jeg ta det igjen?
 
Hva består det i da? Hvis du ikke har lyst kan jeg godt.

Atpåklatt hakke skrevet seg på fødelista engang hun :)
 
Det består i å slippe inn dem som søker medlemskap om de kvalifiserer.

Og egebrlog rydde ved å stenge ute de som ikke har vært aktive den siste mnd.

Både slippe inn og stenge ute besto o alle fall i min tid av å sjekke hvem det gjelder, og skrive det i en tråd på eget forum for tilgangsansvarlige.

Jeg har ikke noe problem med å ta det, men andre kan godt få prøve seg :)

(jeg har egentlig bare bittelitt lyst på tilgang til det forumet så jeg kan slette mitt abb på det forumet for det får jeg ikke lov til i appen fordi jeg ikke har tilgang til det ;-))
 
Jeg har ikke tilgang til skjult, men er ganske sikker på at jeg kvalifiserer til det!
 
Ditt abb sara? :p
Jeg har lyst til å prøve meg.
Må jeg sende en melding til forumansvarlig da?
 
Ditt abb sara? [emoji14]
Jeg har lyst til å prøve meg.
Må jeg sende en melding til forumansvarlig da?
Jeg abbonerte på det forumet i appen da jeg var tilgangsansvarlig. Rakk ikke slette abb da vi byttet. Får ikke slettet det nå fordi jeg ikke har tilgang [emoji12]
 
Har du ikke tilgang til skjult?
 
Jeg har bedt Tamara se på saken om å fikse deg som tilgangsansvarlig forresten
 
åja finnes det et forum for tilgangsansvarlige? :p da er jeg med! Beklager.. Ammetåke dilux...
 
åja finnes det et forum for tilgangsansvarlige? [emoji14] da er jeg med! Beklager.. Ammetåke dilux...
Jepp. Det er der tråden du skal si fra om de som skal inn eller ut ligger.
 
Jeg ba i tråden på skjult om at Tamara tar tak i saken. Det er uansett henne du må kontakte :)
 
Jeg er tilgangsansvarlig [emoji16]
Har ikke meldt ut de som ikke har vært aktive, siden det ikke virket som om hadde blitt gjort tidligere. Skal jeg gjøre det? Noen som skal meldes inn? [emoji4]
 
De som skrev her at de ikke har tilgang bør da sjekkes og evt slippes inn.?
 
Jeg er tilgangsansvarlig [emoji16]
Har ikke meldt ut de som ikke har vært aktive, siden det ikke virket som om hadde blitt gjort tidligere. Skal jeg gjøre det? Noen som skal meldes inn? [emoji4]

Jeg vil gjerne ha tilgang til skjult! :D
 
Back
Topp