Noen her som har tenkt på dåp?

Jeg skal flytte til Sverige, men baby skal døpes i Norge så jeg må dermed planlegge litt mer så jeg har allerede fastsatt dåp den 4 desember :) nå har jeg termin i månedsskifte august/september, men babyen kommer jo fortsatt til å være ganske liten :) men kom fram til konklusjonen at det var bedre med en litt liten baby enn større. Man skal jo gjennom en gudstjeneste også, så desto mer babyen sover, jo bedre :)

Vi tenker november ;) syns det er bedre at lillegutt er litt liten enn litt "stor".. Men tenker at vi ser an hvordan det går med fødsel og den første tiden før vi avgjør det 100% :)

Vi døper ikke, men broren min fikk barn i september i fjor. De valgte og ha dåpen sent i November:)

Vi skal ha humanetisk navnefest. Tenker det er fint å holde den til våren. Smulen får nok bunad slik som mine to andre feiret i. :)

Vi ska ha dåp 17 desember på Island. Onkelen til samboeren min er prest og ska døpe lillegutt. Vi gleder oss veldig ♡

Vi har faktisk ikke snakket om det ennå. Men har dåp såpass sent i september, at jeg tenker kanskje januar blir den mest aktuelle måneden for dåp

Her har vi lyst til å ha dåpen 27.november, på bursdagen til pappaen og første søndag i advent :Heartred :D
Da er hun 3 måneder :dummy1:

Back
Topp