Noen her som har slutta å snuse/røyke når dere fikk positiv test?

Jeg snuser Onico men kan det være skadeli el? prøvd å søke på nett men ble litt usikkre svar. Men de som lager det mener det går greit under svangerskap, mens noen skrev at det ikke var bra pag stoffet de bruker for at det skal svi/tære. Noen som vet?

Dette har jeg ikke hørt noe om.. HM! Men, jeg tenker at det er bedre enn vanlig snus,og at jeg skal ikke bruke Onico hele svangerskapet heller. Kun til jeg føler meg klar til å slutte med det, uten fare for å sprekke :p

Hehe vakke så lurt nei :p Men tar ut hvergang jeg må prate med noen på jobb og så tar jeg en ny med engang jeg er færdig før så å ta ut og hive på nytt :p Men det var like etter posetiv test (nærve/stress) og da synse jeg den funka lite, skulle hatt en boks på en gang da tihi :p
Hehe:P Tror ikke onico hadde funka på nærver/stress hos meg:P Men, må bare venne meg til at jeg ikke kan ta en snus hver gang jeg er stresset :P

Dette har jeg ikke hørt noe om.. HM! Men, jeg tenker at det er bedre enn vanlig snus,og at jeg skal ikke bruke Onico hele svangerskapet heller. Kun til jeg føler meg klar til å slutte med det, uten fare for å sprekke :p
Jeg tenker også at det må jo være bedre i en overgangsperiode, enn å snuse :P
Jeg har vært flink å trappet veldig ned med snusinga, så forhåpentligvis tar jeg en snus på mandag, og det er den siste :) 3 i dag, 2 i morgen og 1 på mandag :)

Jeg tenker også at det må jo være bedre i en overgangsperiode, enn å snuse :p
Jeg har vært flink å trappet veldig ned med snusinga, så forhåpentligvis tar jeg en snus på mandag, og det er den siste :) 3 i dag, 2 i morgen og 1 på mandag :)

Høres ut som en god plan :) Si fra hvis det blir krise, så kan jeg sende deg etpar pakker Onico ;)

Jepp, det gjorde jeg og denne gangen skal jeg IKKE begynne igjen etter fødselen!
Sist sluttet jeg på dagen da jeg testet, men tok jo selvsagt en sigg på første fest etter fødsel og da var det gjort...

Denne gang la jeg vekk røykpakken kvelden før testing, da jeg følte på meg at det var noe på gang.

Det er ikke et alternativ for meg å røyke under en graviditet, så min utfordring blir den dagen når jeg skal ut å hygge meg igjen. Men jeg tror det skal gå bra, er veldig instilt på at livet med røyken er forbi denne gang, det var "morro så lenge det varte" (ca 15 år..) Men aldri mer nå.

Back
Topp