tuttifrutti
Gift med forumet
...og kan fortelle meg at man blir ferdig tilslutt??? *lei*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ett stort (440m2 boa) sveitser hus fra ca 1850! Har pusset opp nesten hele huset! Men tok det meste før vi flyttet inn. Overtok huset 5sept 2011 og flyttet ikke inn før rundt st.hans 2012. Har igjen 2 stuer (som vi ikke har råd til å ta nå), kjøkkeninngangen med tilhørende liten gang i 2etg, samt noen lister og strøm i hovedinngangen!
Vi gjør det meste selv, eller med god hjelp fra min far! Har også hatt en kompis som er snekker til å hjelpe.
Så står man på så blir man ferdigog gled deg! For det blir så fint etterpå
Men skjønner godt du blir lei! Rett før vi flytta inn her holdt jeg på å spy bare jeg tenkte på hammer eller malekost
![]()
Vi har ett stort (440m2 boa) sveitser hus fra ca 1850! Har pusset opp nesten hele huset! Men tok det meste før vi flyttet inn. Overtok huset 5sept 2011 og flyttet ikke inn før rundt st.hans 2012. Har igjen 2 stuer (som vi ikke har råd til å ta nå), kjøkkeninngangen med tilhørende liten gang i 2etg, samt noen lister og strøm i hovedinngangen!
Vi gjør det meste selv, eller med god hjelp fra min far! Har også hatt en kompis som er snekker til å hjelpe.
Så står man på så blir man ferdigog gled deg! For det blir så fint etterpå
Men skjønner godt du blir lei! Rett før vi flytta inn her holdt jeg på å spy bare jeg tenkte på hammer eller malekost
![]()
Du har jo gjort det jeg drømmer om! Jeg drømmer om ett gammelt sveiser hus som jeg pusser opp til min stil
Har du lyst til å dele bilder?
Min samboer var ikke helt med på den ideen, så nå innreder vi en etasje i ett nytt hus isteden
Hold ut med oppusningen, det er så verdt det når dere er ferdige![]()
Vi har renovert 3!!!!!!!!!!!! gamle hus å det tok laaaaaaaaaaangt tid, vi snakker år. Er skit lei oppussing..
Ja det var 3 hus vi budde i som vi trudde vi skulle bu i, 2 av husa var i samme kommune..3??? HUS? for å selge videre?
da forstår jeg du er lei..
vi tror ikke vi får noe verdistigning.. selv om vi har tatt alt fra skjelettet og ut. vi ga mye for det syntes vi, så regner ikke med å få noe verdistigning. men vi skal bo her da.
Ja det var 3 hus vi budde i som vi trudde vi skulle bu i, 2 av husa var i samme kommune..
Ja det blir nok en god verdiauke når dokke gjer so mye ut av det, siste huset vi tok/holder på med e forventa en økning fra 2,7 til 4,5-5 i verdi, men vi bur i by da. Lykke til, hilsen en som er skit lei å bo i spon, he he
Mmm, kjenner til den, det verste av alt er det at 2-3 timer etter vasken ser det like bedrete ut igjen.. Gler meg virkelig til vi er 100% ferdig, det gjenstår 2 soverom i underetasjen so jeg har vel strengt tatt ikke lov å gramme meg mer.. Vart ferdig med stove og entreen tidlegare i denne ukavi kjøpte for 2.3 mill, men tror neppe det blir noe økning, da huset ikke er så stort. vi bor nær by vi også.
ja, er så lei av å bo slik, prøver å gjøre det beste for barna, så vasker og ordner så det ser noenlunde ut =)