Noen her som har HTC Wildfire S?

Jeg har den, og hater den. Tlf er treg, dårlig touch funksjon og i tilegg har min vært på reprasjon to ganger allerede. Aldri mer HTC i mitt hus.

Min far hadde den, og holdt ut i 3 uker med den før han ga den bort. Aldri opplevd dårligere tlf enn den.
Hørt flere som en misfornøyd med den tlf.

Har selv HTC Desire, og er knallfornøyd med den.

Den har fått særdeles dårlig omtale, så jeg hadde nok tenkt meg om en ekstra gang.

Her er en test på Wildfire, men S'n er visst ikke noe bedre.
http://www.amobil.no/artikler/htc_wildfire/77487

Hadde nok vurdert Desire i stedet, men skal du bruke litt penger på telefon; velg HTC Sensation

Signerer alle ovenfor her, den er noe dritt!!!

Du kan få kjøpe min billig om du vil =P

Men er det wildfire S dere snakker om eller kun wildfire?
Wildfire S har ikke vært ute i det norske markedet en mnd ennå...

Kanuttta skrev:

Wildfire S har fått terningkast 5 flere steder, og ellers god omtale rundt om (har tittet på nett etter + og -). Kamera og video er visst dårlig på denne.
Ut fra det jeg har lest så virker det som en god tlf i forhold til prisen. Og den er visst vesentlig bedre enn sin forgjenger, som jeg skjønner var en møkkatlf.

Jeg må nok lete og lese litt til før jeg bestemmer meg, men jeg holder en knapp på Wildfire S. ;)

JEG er ihvertfall veldig fornøyd med min :) enkle og greie funksjoner, Android er jo veldig greit å bruke og de har mange fancy apps å laste ned... Og kamera/videofunksjonen er helt ålreit tatt i betraktning at det faktisk er en telefon og ikke et kamera til noen tusen

Kanuttta skrev:

Jeg skrev hovedsaklig om Wildfire, men da hadde ikke S'n noe bedre omtale.
Men den får terningkast 5 nå.

Har selv Wildfire S og er veldig fornøyd med den

Dytt

Jeg har den i lilla<3
Er strålende fornøyd med den...
Eneste er at det er dårlig batteritid, men det er det jo på alle smart tlf hvis man er mye på nettet...
Jeg kan anbefale den

Back
Topp