Noen her som har gått på Xenical slankepille?

Tullerusket

Gift med forumet
Vurderer å kontakte lege for å få hjelp til vektnedgang. Har egentlig ikke trua på slankepiller, men det jeg har lest om Xenical virker positivt. Så nå lurer jeg på om noen her har erfaring. Gikk dere ned mye?

Kjenner to som har gått på dem og begge gikk jo ned, men begge gikk jo opp igjen etter slutt.

Skal du gå på de pillene tror jeg nesten du må gå med bleie og ha et lager med dobørster hjemme, for med disse pillene blir du sår i ræva av å ha sprutbæsj hele døgnet og ikke i hvilken som helst farge, men oransj :S

Har hørt og sett en del morsomme å nasty historier fra de to jeg kjenner+ at de jeg kjenner kjenner andre som har tatt dem. De har også funket på dem, meeen som alt slikt, så går man opp igjen.Men noen bruker de som en start også går de over på mere trening og kosthold og dropper pillene.

Åj, såpass ja:/ nei da tør jeg ikke. Da må heg bure meg inne å det gidder jeg ikke:p takk for svar:)

Kåm ikke svaret mitt opp nå? Hm

Ja, de funker de. Gikk ikke opp igjen heller, men du må passe veldig på det du spiser. Kan ikke spise noe som har over 30% fett osv. Hvis ikke så får du den berømte fettdiareen :-P Orka ikke mer av de til slutt så jeg gadd ikke mer.

Jeg har gått på de, men merket ikke at jeg tok de engang... Ingen vektnedgang og ikke noen løping til nærmeste toalett...

Lizz83 skrev:
Ja, de funker de. Gikk ikke opp igjen heller, men du må passe veldig på det du spiser. Kan ikke spise noe som har over 30% fett osv. Hvis ikke så får du den berømte fettdiareen :-P Orka ikke mer av de til slutt så jeg gadd ikke mer.

Så om jeg holder meg til mager mat så unngår jeg 200 toalettbesøk da? Da er det ihvertfall motivasjon til å spise sunt og magert:)

Fant litt informasjon:

Dersom maten du spiser inneholder mye fett, vil du få hyppig avføring som er løs og oljeaktig fettet, samt luftplager. Noen opplever også at de de ikke har helt kontroll over avføringen når de har spist for mye fett, og kan oppleve at avføring av og til kommer ut samtidig med tarmluft. Dersom du spiser sunn mat, og hvor energien i måltidene i maksimalt 30% kommer fra fett, blir fordøyelsesplagene små. 

Så litt av det viktige er jo å unngå fett. Sett i en kontrollgruppe hvor to grupper hadde samme kosthold, så gikk den gruppen med Xenical ned 10%, hvor gruppen uten gikk ned 8%. 

Xenical hindrer også kroppen å ta opp D-vitamin, A-vitamin og lignende.

Men dette får du vel info hos av legen. 

Jeg gikk på det for noen år siden.. de hjelper deg til å finne ut av hva du bør spise, siden du driter og promper olje om du spiser usunt.. glemmer aldri den kebaben jeg spiste f.eks.. hehe.. men om de hjalp meg ned i vekt? nah.. vil ikke si det..  jeg gikk nok ned litt, men det var fordi jeg begynte å trene litt mer også.. 

Back
Topp