Noen her som har blitt spådd graviditet??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
For en stund tilbake ble eg spådd av ei her inne på bv at eg skulle bli gravid i mnd april mai,noe som stemteemoticon
Og så sa hun at hun såg tvillinger hos meg,en jente og en guttemoticon

 
Ikke direkte spådd, men jeg har en venninne som har en "evne" til å se graviditet hos bekjente før de faktisk er gravid. For 1 måned så fikk jeg en SMS fra henne hvor hun fortalte at hun kjente at nå kunne vi vente oss en graviditet, og det stemte jo. Da jeg fortalte hun at jeg var gravid, ble hun ikke akkurat overrasket. Hun sa også at hun kjente at det kom til å bli en liten jente denne gang, så vi får se om det stemmer også :)
 
Vel er spådd jeg også men bare av nære veninner som vet at jeg også sitter med de samme egenskapene som de har, så i følge de får jeg minst 3 barn til hehe...

Men greit nok jeg ser ting men har lagt dette helt til siden nå da det har vært mye annet som har skjedd med tanke på dødsfall i familien osv.. så intil jeg får mer energi så vil jeg holde meg blokert slik at jeg ikke tar inn noe, for ellers bruker jeg opp den siste energien jeg har om dagene nå.
 
Så utrolig spennende, jeg vil så gjerne bli spådd:) Vil vite hvordan ting ser ut om et års tid, er så mye forvirring og tanker ute å går om dagen, kunne vært deilig å fått roet tankene litt.. Har det litt stressende ned barne faren, redd han ikke vil stille opp:/
 
Huff! Skjønner.. Etta88. Jeg også vil bli spådd! :) hehe ;)
 
Vel vet ikke helt om det teller, men vår nevø på straks 4 fortalte oss 2 dager etter eggløsning at vi skulle få baby veldig snart :) det var skikkelig artig, for han har hatt rett før, og sannelig var han spott on denne gangen også! Hehe.
 
Jeg ble spådd positiv test i mai! Veldig artig at det stemte emoticon  Hun spådde oss ei jente så blir spennende å se!
 
yes, ei spådame sa jeg ville ha mage til sommeren:) nå er jeg 4+5 uker på vei, så kan stemme det at jeg vil ha mage i sommer da:)
 
Ja,har blitt spådd. Gravid gjennom sommeren og jente baby:). Tiden vil vise
 
Back
Topp