Noen her som hadde festeblødning?

Snømusa2016

Forelsket i forumet
Jeg hadde bittelitt blod på papiret 6 dpo, så håper på at det var festeblødning <3 Hadde ikke det med jenta vår, men kan vel være forskjellig fra hvert svangerskap :happy119

Hei, jeg hadde blødning 1 uke etter eggløsning, nå i går, altså 2 dpo hadde jeg litt blod. Googlet dette og det står på nettet at i uke 4 er det normalt at det kommer litt blod grunnet embryoet graver seg lenger inn i livmoren. Ingen blødning i dag:)

Jeg hadde "mensen" jeg! Kom fire dager før forventet, og var full blødning i 5 dager.

Mulig det kan ha vært SA, men gtesten er veldig positiv 13 dager etter endt blødning.

Eg har hatt liten blødning tidlegt ved alle mine svangerskap. Eg har fått beskjed om at det er veldig normalt..:)

Jeg hadde "mensen" jeg! Kom fire dager før forventet, og var full blødning i 5 dager.

Mulig det kan ha vært SA, men gtesten er veldig positiv 13 dager etter endt blødning.

Leser jo om de som har "mensen" gjennom store deler av svangerskapet også ;)
Den testen din var jo suuuperpositiv, så vil nok tro det er noe der :)
Evnt. en tvilling er vel ikke helt uhørt om det heller ;)

Ingen festeblødning her forresten :)

Leser jo om de som har "mensen" gjennom store deler av svangerskapet også ;)
Den testen din var jo suuuperpositiv, så vil nok tro det er noe der :)
Evnt. en tvilling er vel ikke helt uhørt om det heller ;)

Ingen festeblødning her forresten :)
Håpet du har rett. Eneste er at jeg spotter mye nå, så er fryktelig stressa, men enten så går det, eller så går det ikke. Er bare å vente å se... Om det verste skulle skje, så vet jeg hvertfall at vi funker;)

Jeg hadde festeblødning :)

Hadde det første gangen når det var kjemisk, blødde i 2 dager smått så stoppet det, 1 uke etterpå tok jeg test som var svakt pos, endte som sagt kjemisk. men ikke denne:)

Back
Topp