Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mumfie*
Gir på haukeland! Får stempel, og etter 6 givninger kan man vel velge en premie
ORIGINAL: Leahsinmamma
Har gitt blod i et par år, men pga graviditet og amming skal jeg vel ikke i gang før neste år igjen.
Er Rh Negativ så er ganske så ettertraktet.. Jeg gir stort sett ved Blodbanken i sentrum (Røde Kors huset), men har også blodbuss som kommer til jobben..
Jeg velger IKKE gave.. Gir heller "mine" 50 kroner til Kreftforeningen..
Mulig jeg er rar, men synes det blir litt smålig å ta med seg noe i "premie".. Er ikke derfor jeg gjør det..
ORIGINAL: 3xS
Har gitt blod i et par år, men pga graviditet og amming skal jeg vel ikke i gang før neste år igjen.
Er Rh Negativ så er ganske så ettertraktet.. Jeg gir stort sett ved Blodbanken i sentrum (Røde Kors huset), men har også blodbuss som kommer til jobben..
Mulig jeg er rar, men synes det blir litt smålig å ta med seg noe i "premie".. Er ikke derfor jeg gjør det..
visste ikke at sånt noe gikk ann jeg? her får vi bare beskjed om å velge oss noe fra hylla, aldri fått informasjon om at vi kan gi penger til sykehuset eller foreninger osv?
ORIGINAL: 3xS
visste ikke at sånt noe gikk ann jeg? her får vi bare beskjed om å velge oss noe fra hylla, aldri fått informasjon om at vi kan gi penger til sykehuset eller foreninger osv?
Vet ikke om det funker annerledes andre steder, men de burde vel informert om det hvis det var et alternativ tenker jeg..
I Oslo er det iallefall mange forskjellige organisasjoner man kan gi til..
ORIGINAL: forvirretmor
Nå har jeg hørt det også... Blodgivere smålige...??[8|]