Noen her som er glad i å lage mat?

Jaa,så morsomt! Sliter med å finne på noe jeg har lyst på,så det passer perfekt:)

I dag blir det lax på grønnsakseng her :) Poteter,purre og gulrøtter under laxefillet i en form i ovnen. Noen smørklatter rundt omkring,salt,pepper og vitløkspepper. Har en klatt créme fraiche til på tallerken:)

Veldig morro med en sånn tråd! Jeg har en supergod kylling og grønnsaksform.
Du skjærer kyllingfilet i biter, steker og kryder. Skjær blomkål, brokkoli, gulrøtter, paprika, babymais (hva man måtte ville ha av grønnsaker), kok pennepasta og stek litt bacon. Bland i en ildfastform, ha baconet over på slutten. Hiv i en pakke med matfløyte (2 pk om du lager en større form) og hiv litt ost over formen til slutt, evt krydder om det er ønskelig. Gratiner til osten er smeltet. Nydelig godt :p

Ja! Jeg elsker å både lage mat og å bake :)

Jeg er hjemme med jent mi på 20mnd, så det blir jo en del matlaging i løpet av dagen. Hun får varmmat både til lunsj og middag, og ofte til frokost også. Er en selverklært ekspert på babymat ;)

Du skjærer kyllingfilet i biter, steker og kryder. Skjær blomkål, brokkoli, gulrøtter, paprika, babymais (hva man måtte ville ha av grønnsaker), kok pennepasta og stek litt bacon. Bland i en ildfastform, ha baconet over på slutten. Hiv i en pakke med matfløyte (2 pk om du lager en større form) og hiv litt ost over formen til slutt, evt krydder om det er ønskelig. Gratiner til osten er smeltet. Nydelig godt :p
Denne skal prøves.. Elsker å prøve nye ting :)

Så kjekt det var interesse for en sånn tråd!:D

Det hørtes godt ut, skal definitivt prøves!

I dag prøvde jeg en ny oppskrift og den falt virkelig i smak! Laks med avokado og nudelsalat fra godt.no. ImageUploadedByBV Forum1461176752.784430.jpg
http://www.godt.no/#!/artikkel/23599672/laks-med-nudelsalat-og-hjemmelaget-guacamole
Jeg brukte remas grønnsaksblanding Asian thai i stedet for hodekål og rødkål og risnudler i stedet for shirataki.

TLC2016, det så godt ut! Lager ofte laksewok med grønnkål og synes de to tingene passer så godt sammen. Så den oppskriften skal nok prøves, må bare finne på noe lurt å bytte ut nudlene med.

TLC2016, det så godt ut! Lager ofte laksewok med grønnkål og synes de to tingene passer så godt sammen. Så den oppskriften skal nok prøves, må bare finne på noe lurt å bytte ut nudlene med.
Takk! Ja, det var overraskende god kombinasjon. Synes egentlig nudlene er overflødige, jeg. Kunne fint ha droppa de. :)

Så kjekt det var interesse for en sånn tråd!:D

Det hørtes godt ut, skal definitivt prøves!

I dag prøvde jeg en ny oppskrift og den falt virkelig i smak! Laks med avokado og nudelsalat fra godt.no. Vis vedlegget 172939
http://www.godt.no/#!/artikkel/23599672/laks-med-nudelsalat-og-hjemmelaget-guacamole
Jeg brukte remas grønnsaksblanding Asian thai i stedet for hodekål og rødkål og risnudler i stedet for shirataki.
Mmm! Jeg skal prøve din rett også, såg kjempe godt ut :p

Testet dette i dag! Veldig godt,så tusen takk :D

Noen av dere som lager middagslister og vil legge de ut her? Vi gjør det hver uke:) Kan legge ut når ukas er klar:)

Skriver hver søndag. Kan slenge inn vår da :)

Pleier alltid å ha det, og det er min jobb å lage. Men når jeg er gravid og uggen klarer jeg ikke å finne på NOE som jeg har lyst på til middag. Synes alt høres skikkelig kvalmt ut ;) Så sliter litt nå...

Vi elsker fersk fisk, så hjemme hos oss lages mange retter med både ovnsbakt torsk/sei. Å hjemme lagde fiskekaker/ fiskebrød e det beste ungan får i matboksen

Sliter med å holde meg til sunne næringsrike måltid om dagen. Har bare lyst på alt som er usundt :-/
Så middagsforslag tas imot med takk. Er veldig interessert i ernæring, og rimelig kreativ på kjøkkenet til vanlig, men nå er liksom bare alt det borte..

Elsker og lage mat! Lager som oftest all middag fra bunnen av,men nå er jeg så dårlig at jeg ikke orker tanken på å stå lenge på kjøkkenet. Har fått dilla på tomatsuppe,så blir masse suppe om dagene :p

I dag har vi lagd tynn pizza m creme fraiche og hvitløk som saus istedet for den samme gamle tomatsausen. Lagde også en pizza med spinatpesto, tynne potetskiver, pepperoni og løk. Kjempegodt!

Back
Topp