Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne skal prøves.. Elsker å prøve nye tingVeldig morro med en sånn tråd! Jeg har en supergod kylling og grønnsaksform.
Du skjærer kyllingfilet i biter, steker og kryder. Skjær blomkål, brokkoli, gulrøtter, paprika, babymais (hva man måtte ville ha av grønnsaker), kok pennepasta og stek litt bacon. Bland i en ildfastform, ha baconet over på slutten. Hiv i en pakke med matfløyte (2 pk om du lager en større form) og hiv litt ost over formen til slutt, evt krydder om det er ønskelig. Gratiner til osten er smeltet. Nydelig godt![]()
Det hørtes godt ut, skal definitivt prøves!Veldig morro med en sånn tråd! Jeg har en supergod kylling og grønnsaksform.
Du skjærer kyllingfilet i biter, steker og kryder. Skjær blomkål, brokkoli, gulrøtter, paprika, babymais (hva man måtte ville ha av grønnsaker), kok pennepasta og stek litt bacon. Bland i en ildfastform, ha baconet over på slutten. Hiv i en pakke med matfløyte (2 pk om du lager en større form) og hiv litt ost over formen til slutt, evt krydder om det er ønskelig. Gratiner til osten er smeltet. Nydelig godt![]()

Takk! Ja, det var overraskende god kombinasjon. Synes egentlig nudlene er overflødige, jeg. Kunne fint ha droppa de.TLC2016, det så godt ut! Lager ofte laksewok med grønnkål og synes de to tingene passer så godt sammen. Så den oppskriften skal nok prøves, må bare finne på noe lurt å bytte ut nudlene med.
Mmm! Jeg skal prøve din rett også, såg kjempe godt utSå kjekt det var interesse for en sånn tråd!
Det hørtes godt ut, skal definitivt prøves!
I dag prøvde jeg en ny oppskrift og den falt virkelig i smak! Laks med avokado og nudelsalat fra godt.no. Vis vedlegget 172939
http://www.godt.no/#!/artikkel/23599672/laks-med-nudelsalat-og-hjemmelaget-guacamole
Jeg brukte remas grønnsaksblanding Asian thai i stedet for hodekål og rødkål og risnudler i stedet for shirataki.
Veldig morro med en sånn tråd! Jeg har en supergod kylling og grønnsaksform.
JippiTestet dette i dag! Veldig godt,så tusen takk![]()