Noen her som er flink med word?

Aprikosblomst

Elsker forumet
Jeg trenger hjelp :o
Ikke babyrelatert. Har googla meg grønn og blå, men blir ikke smartere.... :)

Jeg holder på med bacheloren, og den må jo selvfølgelig være i perfekt stand, men sidetallene er ikke samarbeidsvillig!!!!!
Altså - noen som vet hvordan jeg får sidetallene dit JEG vil ha dem?
Eks:
Fremside
Innholdsfortegnelse
Innledning og oppgaven starter...

Jeg ønsker at sidetall 1. skal starte på innledningen, men nå starter den på innholdsfortegnelsen.. Først startet den på fremsiden, men fikk heldigvis fjernet den derifra, men jeg vil heller ikke ha den på innholdsfortegnelsen, vil ha den en side lengre ned :(
Blææh, noen som kan hjelpe??

Skal dere levere i PDF? I så fall kan du lage forsida i et eget dokument, og bare sette sammen dokumentene helt til slutt. Jeg har Mac selv, så vet ikke helt hvordan Word for Windows fungerer.. Bruker mye Pages her, og Word bare når jeg må :P

Lenge siden jeg har gjort dette, men tror det skal være en funksjon som heter "start nummerering fra side..." Der kan du velge hvilken side du skal starte fra. I tillegg må du velge at den da starter å nummerere fra 1, og ikke fra det sidetallet du faktisk starter nummereringen fra.

Jeg gjorde det så enkelt som dette: forside og innholdsliste i eget dokument, og det som skulle ha sidetall (selve oppgaven) i eget. Synes det var det letteste, måtte jo uansett skrive den ut og levere den på papir :)

Mange fine tips her, skal prøve alt dere nevner! :)
Bacheloren skal leveres både på nett og i papirform, så egen forside og kun oppgaven for seg selv med sidetall hadde jo vært kjempegreier om vi ikke hadde trengt å levere på nett også :(

Har slitt med det samme selv! Jeg har mac og forklaringen blir derfor annerledes enn for microsoft! Men jeg fikk en helt tålig forklaring hos it på skolen, eneste problemet mitt nå er at jeg får opp side 2 på innholdsfortegnelsen og så begynner side 1 igjen der oppgaven starter :p sært!

Har slitt med det samme selv! Jeg har mac og forklaringen blir derfor annerledes enn for microsoft! Men jeg fikk en helt tålig forklaring hos it på skolen, eneste problemet mitt nå er at jeg får opp side 2 på innholdsfortegnelsen og så begynner side 1 igjen der oppgaven starter :p sært!

Ååh det er såå mye rot med sidetallene altså, har aldri vært nøye på det før, men føler jeg må iallefall prøve iherdig nå siden det er bacheloren :o
Oi, det var sært ja... At noe så enkelt skal være så vanskelig :)

Back
Topp