Noen her som bruker Crinone? Eller som har hatt brunlige blødninger?

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Fikk ut en stor mørkbrun klump med Crinone i dag. Redd det er over... 6+5 i dag... Lei meg og bekymret. :( Og i tillegg er jeg på Mallorca. Lengter hjem nå... :'(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei, skjønner godt bekymringen! Jeg ville ringt klinikken i morgen og hørt hva de tenker, men utfra det legen sa til meg på Ullevål på fredag på tidlig ul så ville jeg ikke bekymret meg alt for mye. Hun sa at bittelitt blod ikke var noe å ringe for, men mer hvis man fikk noe som lignet mens og/eller vonde smerter. Jeg fikk litt farge på lutinusen forleden, men det var trolig pga såre slimhinner og at staven skapte opp litt, kan jo være noe lignende for deg? Krysser fingrene for deg! Du kan jo evt dra til en lege på Mallorca og be om en ul om de har apparat der?

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=12125
Nå vet jeg ikke noe om Crinone, men ser ut som at det du opplevde er veldig vanlig. Ser ut til at det "samler seg opp" og kommer ut som klumper med jevne mellomrom :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du kan bli litt sår av den typen. Men for å føle deg bedre så ring lege i måren:)

Hei, skjønner godt bekymringen! Jeg ville ringt klinikken i morgen og hørt hva de tenker, men utfra det legen sa til meg på Ullevål på fredag på tidlig ul så ville jeg ikke bekymret meg alt for mye. Hun sa at bittelitt blod ikke var noe å ringe for, men mer hvis man fikk noe som lignet mens og/eller vonde smerter. Jeg fikk litt farge på lutinusen forleden, men det var trolig pga såre slimhinner og at staven skapte opp litt, kan jo være noe lignende for deg? Krysser fingrene for deg! Du kan jo evt dra til en lege på Mallorca og be om en ul om de har apparat der?

Tusen takk for svar! Jeg skal tenke på det til i mrg om jeg vil ha en ul her nede. :) Håper det bare er helt uskyldig og også Crinonen som irriterer slimhinnene. Får bare vente og se. Fremdeles småkvalm og litt såre brystvorter, ingen smerter eller frisk blødning. Trøttere enn normalt også... Men bekymret nervevrak, ja det er jeg! :(

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=12125
Nå vet jeg ikke noe om Crinone, men ser ut som at det du opplevde er veldig vanlig. Ser ut til at det "samler seg opp" og kommer ut som klumper med jevne mellomrom :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk! Jeg håper det var en klump som har lagt en stund og skrapt i slimhinnene og dermed fått den brunfargen. Og at den nå er ute og at det ikke blir noe mer med det første. Jeg krysser fingre... Nervøs!

Jeg tar crinone, det kan gi litt såre slimhinner sa min gyn. Jeg igså blødde bittelitt og det kom crinoneklumper av ymse farger ut, men det kommer jo fra utenfor livmora da.

Alt er fint nå!

Jeg tar crinone, det kan gi litt såre slimhinner sa min gyn. Jeg igså blødde bittelitt og det kom crinoneklumper av ymse farger ut, men det kommer jo fra utenfor livmora da.

Alt er fint nå!

Jeg har hatt alt fra hvitt, til rosa, til grått og mørkebrunt. Har vel vært spor av svart også. Du da?

Jeg bruker også Crinone og har opplevd rester i ymse farger. Crinonen gjør slimhinnene litt skjørere, så det er veldig vanlig med brune rester. Hvis du googler ordet "crinonerester" vil du se at veldig mange andre har opplevd det samme som deg :)

Fra mobil.

Jeg bruker også Crinone og har opplevd rester i ymse farger. Crinonen gjør slimhinnene litt skjørere, så det er veldig vanlig med brune rester. Hvis du googler ordet "crinonerester" vil du se at veldig mange andre har opplevd det samme som deg :)

Fra mobil.

Tusen takk for svar :)

Utrogestan her, og hadde en dag med farger gugge. Det var dagen etter sex, så her blir det forbudt med sånt framover. ;-) Tydelig at det ikke er så mye som skal til før noen blodkar kan sprekke..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Hos meg kom det ut i klumper, skikkelig ekkelt. Noen ganger var det missfarger også. Inne på ass bef sier er det mange som opplever dette. Så lenge det ikke er friskt blod og også smerter så ville jeg ikke vært bekymret men skjønner deg å da

Hei!

Jeg bruke også crinone og dette er mitt andre svangerskap og andre gang jeg bruker det. Bare for å berolige deg, så kan crinonen komme ut i flere farger. Hos meg har det både vært gult, lysegrønt, brunt og rosa. Ser at noen opplever at den blir svart også, så lenge det ikke kommer friskt blod så prøv å slappe av. Masse lykke til og nyt ferien☀️

Back
Topp