Noen her med unghest ??

Snoflak

Elsker forumet
Er der noen BV jenter her med unghest ?? [8|]

Har hatt mange unghester, men har det ikke nå...heldigvis[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Insolita

Har hatt mange unghester, men har det ikke nå...heldigvis[:D][:D][:D][:D]

Hehe i know :D Har sett dine flotte hester på FH ;) Skulle bare spørre om samme spørsm som jeg spurte om på unghest tråden om.. Unghester født 2009.. Er litt bekymret da min tydeligvis er en gigant i forholdt til alle andre sine hehe

ORIGINAL: Merri24

Jeg har en, men han er født i 2007:)

Ok , HVem er han etter ? Rase ? Og høyde ?? :D Hva skal du bruke ham til ? :D

Fjording, etter Lunner Gråen, skal brukes til alt:) Både innen kjøring og riding. Liker å prøve meg på nye greiner:) Han er vel rundt 140-145 nå.

Din da?

Fjording, etter Lunner Gråen, skal brukes til alt:) Både innen kjøring og riding. Liker å prøve meg på nye greiner:) Han er vel rundt 140-145 nå.

Din da?

Min er født i 2009, var 155 sist jeg målte ham og ja, over 160 bak. Er etter Florencio  http://www.eklunda.com/florencio%20I.htm    Og morfar er Blue Hors Don Schufro http://www.bluehors.dk/hingste/eng/schufro_eng.htm

Her er min Carpe Diem 4 mnd gammel , filmet i fjor sommer . Litt høy bak så bæringen kunne vært bedre.. men bare en baby da :D http://www.youtube.com/watch?v=7u4EhwvAbe4

Og eg håpe han blir slik som dette http://www.youtube.com/watch?v=NtyY6f8uY7U   En halvbror :D

Sånn fikset linkene nå :)

For en nyyydelig liten skapning!!! Blir nok ingen liten hest det der, nei.. Er det sprang eller dressur du vil bruke han til?

Har sett en del av Blue Hors hestene i aksjon i Herning, og var så heldig å få oppleve Mariné under VM i 2006. Det var litt av et syn!!

For en nyyydelig liten skapning!!! Blir nok ingen liten hest det der, nei.. Er det sprang eller dressur du vil bruke han til?

Har sett en del av Blue Hors hestene i aksjon i Herning, og var så heldig å få oppleve Mariné under VM i 2006. Det var litt av et syn!!

Åhh tusen takk :D Han er avlet for dressur som du sikkert ser :) Men han skal brukes litt til sprang også av ei venninde som er utrolig flink her i distriktet :) Greit å variere litt :)  Ja Herning ja.. Får ikke tak i billetter jeg =/ Mens skal neste år.. Og neste August, altså 2011 skal Diem ned til DK i proffesjonell trening mot Kåring så han blir jo gjerne å stille på kåringen 2012 selv :D

Oj, så spennende!! Jeg jobber som hestejournalist, så jeg har heldigvis ikke billettproblemer i verken Herning eller på andre arrangementer sjefen min sender meg på:) Men de siste åra har gått med til å være gravid og sykemeldt eller i permisjon. Så får vel komme sterkere tilbake på den fronten om et års tid:)

Sikkert ikke dumt å variere treninga litt, nei. Merker det godt på mine hester. Starter for det meste sprang, polocrosse, feltritt og mounted games, men det er fordi det er det hesten min fungerer best til:)

Jeg og har en unghest!

Han heter VR, og er en fyrrig liten rakker! Han er utemmet og småfekk, og gir meg virkelig "a run for my money".
Han er 186 høy og veier 90 muskuløse kg.[:D]

Bilde:

ORIGINAL: fairy

Jeg og har en unghest!

Han heter VR, og er en fyrrig liten rakker! Han er utemmet og småfekk, og gir meg virkelig "a run for my money".

Bilde:

Oi.. hva forer du ham med ?? Gjerne du skal legge om forplanen så kanskje han endrer holdning ? hehe ;)

Oj, så spennende!! Jeg jobber som hestejournalist, så jeg har heldigvis ikke billettproblemer i verken Herning eller på andre arrangementer sjefen min sender meg på:) Men de siste åra har gått med til å være gravid og sykemeldt eller i permisjon. Så får vel komme sterkere tilbake på den fronten om et års tid:)

Sikkert ikke dumt å variere treninga litt, nei. Merker det godt på mine hester. Starter for det meste sprang, polocrosse, feltritt og mounted games, men det er fordi det er det hesten min fungerer best til:)

Oi, for hvilket blad da ?? :D Spennende jobb da !!

ORIGINAL: Snoflak

Jeg og har en unghest!

Bilde:

Oi.. hva forer du ham med ?? Gjerne du skal legge om forplanen så kanskje han endrer holdning ? hehe ;)

Ser ut som han trenger en real tannrasp, spør du meg;)

Jeg og har en unghest!

Bilde:

Han får bare kraftfor og kos.. Jeg liker en utfordring![8D][:D][:D][:D]

Jeg og har en unghest!

Bilde:

Han får bare kraftfor og kos.. Jeg liker en utfordring![8D][:D][:D][:D]

Ok , hvilket kraftfor er det der ? Så veldig spennende ut hehe

Jeg og har en unghest!

Bilde:

Ser ut som han trenger en real tannrasp, spør du meg;)

Den gangen de tennene blir stygge er ikkee rapsen langt unna.. Men for nå er jeg ok med dem.[;)]
De fyller sin funksjon![:D]

Oi, for hvilket blad da ?? :D Spennende jobb da !!

Hest.no:) Drømmejobben for min del. Kommer borti veldig mange spennende sider ved hest!

Back
Topp