Noen som har to kaniner i samme bur? Kjøpte dere dem da samtidig? Hvilke kjønn er kaninene?
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde kaniner før. Hadde først en hann kanin og anskaffet meg en til etter noen år. Det som skjedde med to ukastrerte hann kaniner var at de hadde hvert sitt bur. De drev kun og sloss om de var ute samtidig, med ordentlig biting. Måtte ha en kattedo ute fordi de drev med markering av fellesområdet. Den nyeste hannkaninen lå stort sett bare å sov i buret, ingen energi, og døde etter bare to år. Den eldste hannkaninen "eide" området.
Jeg kunne aldri ha eid to ukastrerte hannkaniner igjen, anbefaler ingen det. Det beste er kanskje en kastrert hann eller en kastrert hunnkanin med det motsatte kjønn. Nå anbefales det å la kaniner bo som hunder og katter gjør hjemme.
Jeg har en kastrert hann og en hunn. De går veldig fint, utrolig avhengige av hverandre. Men de har goood plass da. Nå er de ute, der har de et vanlig kaninbur og en stor utegård som de fritt går inn og ut i som de vil![]()
Hun er ikke det. Vi fikk henne litt brått, ei venninne som plutselig fant flere kaniner på en øde skogsvei, så ut til at de hadde blitt dumpa derså kom hun til meg med henne. Det har gått fint så dermed har jeg ikke sett helt nødvendigheten av å sterilisere henne.
Jeg hadde kaniner før. Hadde først en hann kanin og anskaffet meg en til etter noen år. Det som skjedde med to ukastrerte hann kaniner var at de hadde hvert sitt bur. De drev kun og sloss om de var ute samtidig, med ordentlig biting. Måtte ha en kattedo ute fordi de drev med markering av fellesområdet. Den nyeste hannkaninen lå stort sett bare å sov i buret, ingen energi, og døde etter bare to år. Den eldste hannkaninen "eide" området.
Jeg kunne aldri ha eid to ukastrerte hannkaniner igjen, anbefaler ingen det. Det beste er kanskje en kastrert hann eller en kastrert hunnkanin med det motsatte kjønn. Nå anbefales det å la kaniner bo som hunder og katter gjør hjemme.