Noen her med diabetes?

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det noen av dere andre her som har diabetes? Evt hvordan ligger bl.s gjennom dagen? Synes den gjetingen av bl.s er sykt slitsom!! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap.. Prøver dermed å unngå det denne gangen.. Men nå må det jo nevnes at jeg hadde "cravings" på appelsinjuice og kunne drikke opptil 3 liter om dagen.. :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap.. Prøver dermed å unngå det denne gangen.. Men nå må det jo nevnes at jeg hadde "cravings" på appelsinjuice og kunne drikke opptil 3 liter om dagen.. :p

Hehe huff ja det er det nok lurt og unngå da ;) Håper du slipper unna denne gangen da :)

Denne gangen har jeg cravings på litago sjokolademelk :p Men prøver så godt jeg kan å unngå det.. Har du type 1 eller 2?

Jeg hadde og svangerskapsdiabetes sist. Gruer meg til sukkerbelasningen :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Svangerskapsdiabetes her også!! Koser meg litt denne uken på ferie, men så er det full stopp! ;)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Ei venninne av meg har diabetes å ble startet opp pga endringer i slutten på svangerskapet

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg hadde å. Skulle egentlig tatt sukkerbeladtning nå tidlig men utsatte det, orker bare ikke! Tenkte å ta den når jeg kommer tilbake fra ferie

Brukte dere insulin? Eller kostholdsregulert?

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Denne gangen har jeg cravings på litago sjokolademelk :p Men prøver så godt jeg kan å unngå det.. Har du type 1 eller 2?

Jeg har type 1 :) Lurte litt på om det var noen andre som hadde det og hvordan de gjorde det i forhold til insulin de første 12 ukene :)

Back
Topp